חדשות יהדות

מייק פנס בכותל: "זו זכות להתפלל כאן. האמונה שלי באלוקים ובעם היהודי - התחדשה"

כשהוא מלווה ברב הכותל הרה"ג שמואל רבינוביץ' - סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ביקר אתמול (ג') בכותל המערבי יחד עם רעייתו קארן. לאחר הביקור התבטא סגן הנשיא ואמר כי הוא "נרגש להיות כאן. זו זכות גדולה להתפלל בכותל, האמונה שלנו התחדשה"

סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס (צילום: פלאש 90)סגן נשיא ארה"ב, מייק פנס (צילום: פלאש 90)
אא

כשהוא מלווה ברב הכותל הרה"ג שמואל רבינוביץ' - סגן נשיא ארה"ב מייק פנס ביקר אתמול (ג') בכותל המערבי יחד עם רעייתו קארן. 

פנס טמן פתק בין אבני הכותל, ואף נשא תפילה חרישית ביניהן. לאחר מכן קיבל הסבר על חשיבות המקום הקדוש לעם היהודי, לרבות סקירה על הממצאים הארכיאולוגיים שהתגלו בו. "כאן, ממש מעלינו על הר הבית, בנה שלמה המלך את בית המקדש", אמר הרב רבינוביץ' לפנס הנרגש, תוך הסבר על כך שבמקום להכניס אור מן החוץ פנימה - החלונות של בית המקדש היו מוציאים את האור מבפנים, החוצה. "והאור שאותו אנחנו מבקשים להביא לעולם אדוני סגן הנשיא, אינו מגיע מבחוץ - אלא מבפנים".

הרב רבינוביץ' אף הודה לסגן הנשיא ולנשיא ארה"ב טראמפ, על כך ש"קולה הצלול של ארצות הברית בעולם, הוא קולו של ניצחון האור על החושך ובשם העם היהודי אני מודה לך ולנשיא טראמפ, על האומץ להביא לעולם את האור מול החושך הגדול שקיים כאן", סיכם. 

בסוף ביקורו, התבטא פנס ברשתות החברתיות וכתב כי "אני נרגש להיות כאן. זו זכות להתפלל בכותל המערבי. זה הטיול הרביעי שלנו לארץ הקודש, אבל קארן ואני אף פעם לא עוזבים בלי התחושה שהאמונה שלנו התחדשה - באלוקים, אך גם בעם ישראל והמחויבות שלו לחירות, ביטחון ושלום", דבריו. 

בתום ביקורו הגיע פנס גם לביקור במוזיאון 'יד ושם', ולאחר מכן שב לארה"ב.

תגיות:כותלשגרירארה"בתפילה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה