חדשות בארץ

ילדי משפחת שבח לראש הממשלה: "אשר את חוות גלעד, שלא יפרקו את ביתנו"

במכתב שכתבו לנתניהו, ביקשו ילדיו של הרב רזיאל שבח ז"ל, שנרצח בפיגוע האכזרי בחוות גלעד, להכיר בחוות גלעד כיישוב מן המניין: "אשר לנו לבנות בית ביישוב, שיבנו לנו תחנת אוטובוס"

  • ח' שבט התשע"ח
אא

בני משפחת שבח, ילדיו של הרב רזיאל שבח ז"ל שנרצח בפיגוע האכזרי בחוות גלעד, שלחו אתמול (שלישי) מכתב לראש הממשלה בנימין נתניהו, בו הם מבקשים להתחשב בבקשת אמם ובבקשתם ולאשר את חוות גלעד כיישוב מן המניין.

כזכור, כידוע לאחר שאלמנת הנרצח יעל שבח פנתה לראש המועצה יוסי דגן וביקשה ממנו לקיים את צוואתו של בעלה רזיאל, ולסייע במאבק להביא לאישור חוות גלעד, פנה ראש המועצה שומרון לשרים ולראש הממשלה וביקש להתחשב בבקשה. בעקבות זאת, התגייסו שרים והביעו את תמיכתם בעניין.

בתו הבכורה של שבח ז"ל, רננה, כתבה בשמה ובשם אחיה את המכתב בו היא מציינת בין השאר: "אני מבקשת שתאשר לנו לבנות בית בישוב ושלא נצטרך לפחד מזה שיפרקו לנו אותו. שיבנו לנו תחנת אוטובוס. כדי שלא נצטרך לחכות יותר מדי זמן בגשם ובחום". עוד כתבה: "

אני יודעת שאתה איש עסוק. אבל מבקשת שתתחשב בבקשתנו. כי זה חשוב לנו מאוד". 

ראש מועצת שומרון דגן ציין: "זהו העיתוי הנכון לאשר את חוות גלעד. יש רוב בקרב שרי הממשלה ואין מניעה משפטית. זו התשובה הציונית ההולמת לרצח הנפשע".

כזכור, חמישה ימים לאחר רצח הרב רזיאל שבח בחוות גלעד, הניח שר הביטחון אביגדור ליברמן על שולחן מזכירות הממשלה הצעת מחליטים להסדרת המאחז כישוב מן המניין. ההצעה קובעת כי "יש לקדם הקמת ישוב חדש על קרקע בבעלות ישראלית באזור השומרון. הישוב יפעל במסגרת המוניציפלית של המועצה האזורית שומרון, יקבל סמל יישוב עצמאי, ויקלוט בין היתר תושבים שמתגוררים כיום על אדמות פרטיות באזור". אם זה יקרה, חוות גלעד תהיה היישוב ה-33 של המועצה האזורית שומרון.

 
תגיות:ראש הממשלהחוות גלעדהרב רזיאל שבח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה