מעניין

ביקשה אירוח בחינם במלון תמורת פרסום. איך הגיב מנהל המלון? חומר למחשבה

אלה דרבי היא צעירה בת 22 מאנגליה, שחולשת על ערוץ יוטיוב משלה ובו קרוב ל-90 אלף עוקבים. לאחרונה פנתה לבעל בית מלון בדבלין בירת אירלנד, בבקשה להתארח חינם אין כסף בתמורה לפרסום של בית המלון בערוץ המדיה שלה - אך לתגובה אותה קיבלה מבעל בית המלון, דרבי הצעירה לא ציפתה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

אלה דרבי היא צעירה בת 22 מאנגליה, שחולשת על ערוץ יוטיוב משלה ובו קרוב ל-90 אלף עוקבים. לאחרונה פנתה לבעל בית מלון בדבלין בירת אירלנד, בבקשה להתארח חינם אין כסף בתמורה לפרסום של בית המלון בערוץ המדיה שלה - אך לתגובה אותה קיבלה מבעל בית המלון, דרבי הצעירה לא ציפתה. 

"משפיעה חברתית יקרה", פתח בעל בית המלון פול סטנסטון וכתב. "אני יודע את שמך אבל כנראה שזה לא ממש חשוב בימינו להשתמש בשמות. תודה על הדוא"ל שלך, המחפש לינה בחינם בתמורה לחשיפה. צריך הרבה אומץ לשלוח כזה מכתב, אם לא הרבה כבוד עצמי", כתב סטנסון ומיד פנה להתייחס לבקשתה. "אם אני אתן לך להישאר כאן בתמורה לפרסום בסרטונים שלך, מי ישלם לצוות שמטפל בך? מי ישלם לחדרניות שינקו את החדר שלך, למלצרים שמשרתים אותך בארוחת הבוקר, לפקידת הקבלה שמכניסה אותך פנימה? מי ישלם על האור והחימום שתדליקי בחדרך, במהלך השהייה שלך? אולי אני צריך להגיד לצוות שלי שהם יהיו מובלטים בסרטון שלך, במקום לקבל תשלום עבור העבודה הקשה שבוצעה בזמן שאת בילית בחדרך?

"למזלנו, גם לנו יש ערוץ תקשורת חברתית", ובנקודה זו מנה מנהל בית המלון מספרי עוקבים שהידוענית הצעירה רק יכולה לחלום עליהם. "אבל מי שמכיר אותי יודע שמעולם לא הייתי מעז לבקש מאף אחד, שום דבר בחינם. הסטטיסטיקה שלעיל לא עושה אותי יותר טוב מכל אחד אחר ולא נותנת לי את הזכות לא לשלם עבור משהו שכל אחר אחר כן ישלם. 

"בעתיד, אני מציע לך להציע לשלם בדרך שלך כמו כולם, ואם בית מלון מסוים מאמין שהסיקור שלך יעזור לקידום האג'נדה שלו - הוא כבר ימצא את הדרך לתת לך סוויטה משודרגת בחינם. ועד אז, בואי נודה בזה, זה יהיה הרבה יותר מכובד ופחות מביך עבורך שלא לפנות בהצעות 'מפתות' כאלה. כל טוב, פול סטנסון. ונ.ב: התשובה היא לא", סיכם. 

מה דעתכם - מי מהם באמת צודק? כתבו לנו בתגובות.

תגיות:יוטיובבית מלוןכוכבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה