חדשות בארץ

שיפור במצבם של לוחמי הימ"מ; בוטלה השביתה ב"אגד"

הלוחמים שפעלו בג'נין שם נלכד אחד מרוצחי הרב וייס מתאוששים, השביתה בחברת האוטובוסים תתקיים בקו 59 בלבד, והגשמים חוזרים אלינו. כל מה שצריך לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

אושרו החוקים הנוגעים לאיו"ש: ועדת השרים לחקיקה אישרה אתמול 12 הצעות חוק ממשלתיות עם התייחסות להשלכות ליהודה ושומרון. שרת המשפטים איילת שקד אמרה: "כיו"ר ועדת שרים לחקיקה אעמוד על כך שחוק ממשלתי יגיע לדיון בוועדה רק אם קיימת בו ההתייחסות הנדרשת. תיקנו עוול של 50 שנה".

שיפור במצבם של הלוחמים שנפצעו בג'נין: בשורות טובות מבית החולים רמב"ם. מצבם של שני לוחמי הימ"מ שנפצעו בתקרית בה הרגו את אחד מרוצחי הרב רזיאל שבח ז"ל בחוות גלעד ממשיך להשתפר. הלוחם שהוגדר פצוע קשה מוגדר כעת כפצוע קל והפצוע שנפגע כתוצאה מירי ברגלו מוגדר גם הוא כפצוע קל. מפכ"ל המשטרה, רב ניצב רוני אלשיך, ביקר אותם ואמר: "בשם אזרחי ישראל כולם אני מצדיע לכם. מפקד הימ"מ אמר: "גם אם הייתי עושה תרגיל עם הסיטואציה הזו לכל הצוותים, אף אחד לא היה פועל כל כך טוב כמו שני הלוחמים האלה".

בוטלה השביתה ב"אגד": בית הדין לעבודה קיבל את העתירה שהגישה הנהלת אגד והוציא הבוקר צו המונע את השבתת קווי השירות בכל רחבי הארץ. בית הדין אישר להסתדרות ולוועד העובדים להשבית קו אחד בלבד, קו 59 בירושלים, שיושבת לשעה כמחאה בשל אירועי האלימות נגד נהגי אגד שאירעו באחרונה. דובר אגד, רון רטנר: "בית הדין שם את הדברים בפרופורציה הנכונה תוך שהגביל את ההשבתה למינימום ובכך מנע פגיעה בלתי מידתית ובלתי מוצדקת שהייתה עלולה להיגרם למאות אלפי הנוסעים ומשתמשי התחבורה הציבורית ברחבי הארץ. עם זאת, עלינו להיאבק ללא פשרות בגילויי האלימות נגד נהגינו ואנחנו נעשה זאת בשיתוף עם וועד העובדים ובתאום גם עם גופים נותני שירות ציבורי אחרים".

 

חוץ

מייק פנס נחת: סגן נשיא ארצות הברית, מייק פנס, נחת אמש בשדה התעופה בן גוריון לביקור בן יומיים בישראל. הוא אמור לנאום היום בכנסת, כמו ראש הממשלה בנימין נתניהו.

נתניהו במסר לאבו מאזן: ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר אתמול: "יש לי מסר לאבו מאזן - אין תחליף להנהגה אמריקנית בהובלת התהליך השלום". נתניהו הוסיף כי "יש לי מסר למדינות אירופה. אני מציע להם לשמוע לטרמאפ. אם הם רוצים ביטחון חשוב לבצע שינויים בנושא הסכם הגרעין האיראני".

לפחות 19 הרוגים במתקפת הטרור באפגניסטן: החמושים שפרצו בשבת בערב למלון אינטרקונטיננטל בקאבול ולחמו בכוחות הביטחון האפגניים במהלך הלילה הרגו לפחות 19 בני אדם. כמו כן, 12 בני אדם נוספים נפצעו. ההערכה היא שיש נפגעים נוספים. כל חמשת המחבלים נהרגו. חברת תעופה מקומית טענה כי 40 מטייסיה ואנשי צוות האוויר שלה התאכסנו במלון, וכעשרה מהם נהרגו. אזרחי ונצואלה ואוקראינה בין ההרוגים.

 

מזג האוויר

היום: בהיר עד מעונן חלקית, עם ירידה קלה בטמפרטורות. הרוחות יתחזקו לאורך החוף. בשעות הלילה: גשם לפרקים בצפון ובחוף, כשיתפשטו למרכז. ייתכנו סופות רעמים בודדות.

שלישי: הגשם יירד לפרקים מהצפון עד צפון הנגב, צפויים סופות רעמים בודדות. חשש משיטפונות.

רביעי: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. גשמים קלים יירדו בצפון ובמרכז.

חמישי: גשם מקומי בצפון ובמרכז, ייתכן שיהיה מלווה בסופות רעמים יחידות. בדרום הארץ ייתכן גשם.

תגיות:כותרות ב-60 שניותשביתהאגד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה