חדשות יהדות

כדי לא לחלל שבת, מנכ"ל הסופר לקונים המופתעים: "אל תשלמו על הקניות"

רמת השרון: בשל הפסקת חשמל גדולה שהשתלטה על אחד האזורים בעיר, בערב יום שישי האחרון - מנהל סופר 'יוחננוף' בעיר, החליט לשחרר את הלקוחות לביתם והודיע כי הם אינם צריכים לשלם על הקניות, זאת כדי שלא לגרום לחילול שבת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

רמת השרון: בשל הפסקת חשמל גדולה שהשתלטה על אחד האזורים בעיר, בערב יום שישי האחרון - מנהל סופר 'יוחננוף' בעיר, החליט לשחרר את הלקוחות לביתם והודיע כי הם אינם צריכים לשלם על הקניות, זאת כדי שלא לגרום לחילול שבת. 

אמנם הגנרטורים שעבדו שמרו על המוצרים שבמקררים, אך הקופות נותקו כליל מהחשמל ומנהל הסניף, צבי אברהם, לא רצה לעכב את לקוחותיו עד לחזרת החשמל ושחרר אותם עם העגלות העמוסות כל טוב, היישר לביתם ומבלי לשלם. "לא יכולתי להשאיר את הלקוחות בלי אוכל לשבת", הסביר אברהם לאחר המחווה היפה, בראיון ל'ווינט'. "היו שם אנשים מבוגרים ודתיים בחלקם. הם חיכו בסבלנות מעוררת הערצה, אבל ידעתי שאין להם זמן למלא שוב עגלה במקום אחר, ולכן קיבלתי החלטה".

את ההחלטה האמיצה לא קיבל אברהם בגפו, כדי שלא להיכשל באיסור גזל. "חייגתי לבעלים של הרשת והוא הסכים, וכך יצאו בערך מאה אנשים עם עגלות מלאות. כולם השאירו את השמות שלהם ואת מספרי הטלפון, ואמרו שיגיעו ביום ראשון לשלם. אני לגמרי סומך עליהם".

אחת הלקוחות שיצאה עם עגלה עמוסה מבלי לשלם עליה, אמרה שהיא דווקא הציעה לשלם על הבשר במזומן, זאת כדי שתפסיק לבשל לשבת - אבל המנהל סירב. "אני מתכוונת להגיע ביום ראשון ולשלם על הכל", אמרה למרות זאת. "מה שעשו עבורנו לא מובן מאליו".

תגיות:הפסקת חשמלסופרסערהחסד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה