חדשות בארץ

גוברת המתיחות בין החרדים לליברמן; הפגנות נגד העלאת שכר השרים

דרעי זעם על דבריו שר הביטחון בנוגע לחוקי השבת והשווה אותו לטומי לפיד ("דרס את השבת"), הפגנה מתחת לביתו של ח"כ גפני, והתחממות נוספת במזג האוויר. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

אלפי מפגינים באשדוד דרעי נגד ליברמן: אלפי מפגינים הגיעו במוצאי שבת להפגין נגד חוק המרכולים וחוקי המסורת המועברים בכנסת. קודם לכן ביקר שר הביטחון אביגדור ליברמן בעיר ותקף את הרבנים, מה שעורר את זעמם של המפלגות החרדיות ושל השר אריה דרעי, שתקף אותו על התנהלותו במהלך השבת, אז היה שותף לחלק מההפגנות. "אני עם ליברמן גמרתי", אמר דרעי למקורביו. "ליברמן דרס את השבת ברגל גסה, זו חציית כל קו. אפילו לפיד האב לא העז לעשות כך". דרעי כיוון לדברי ליברמן בביקורו באשדוד, שם טען יצא נגד חוק המרכולים וטען כי "העיר מפולגת, אני לא רוצה שזה יקרה בערים אחרות. זה פוגע בחוסן הלאומי. לא רוצים לראות חברה מפולגת". גם הרב שמואל אליהו יצא נגד ליברמן לאחר שקרא לא לשתף את הרבנים באירועי הצבא בשל ביקורתם כלפיו.

הפגנה נגד העלאת שכר השרים: עשרות מפגינים הגיעו הלילה לבני ברק והפגינו נגד העלאת שכר השרים. ההפגנה נערכה מתחת לביתו של חבר הכנסת ויו"ר ועדת הכספים משה גפני, זאת בעקבות ההחלטה לעלות את שכר השרים גם באופן רטרואקטיבי.

פעוט כבן שנה נכווה מסיר חמין: פעוט כבן שנה וחצי נכווה בליל שבת בביתו בבני ברק. כוחות הצלה העניקו לו טיפול רפואי ראשוני ופינו אותו לבית החולים "מעייני הישועה", כשהוא סובל מכוויות בחלק גופו העליון בעקבות סיר חמין רותח שנשפך עליו. מצבו מוגדר כעת בינוני. באגף הדוברות וההסברה של איחוד הצלה קוראים להורים לשמור על מרחק סביר בין פלטת השבת והמיחם לילדים.

 

חוץ

טראמפ מסכם שנה, הפגנות ברחובות: נשיא ארצות הברית ציין בסוף השבוע שנה להשבעתו כנשיא ארצות הברית. המתנגדים לטראמפ ברחבי המדינה יצאו לרחובות והביעו את עמדתם. הפגנות התקיימו בין היתר בוושינגטון, ניו יורק, שיקגו ולוס אנג'לס גם בבריטניה ויפן נערכה עצרת. אלה קראו להדחת הנשיא בטענה לפגיעה בזכויות נשים ומהגרים.

"שגרירות ארצות הברית תעבור ב-2019": שגרירות ארצות הברית תעבור לירושלים ב-2019, כך טענו בסוף השבוע בכירים בממשל טראמפ. ב"ניו יורק טיימס" נכתב כי המטרה היא להפוך את הקונסוליה האמריקנית בשכונת ארנונה לשגרירות הרשמית. מזכיר המדינה רקס טילרסון, אמר: "זה יקח לפחות שלוש שנים וזה די שאפתני".

מחבלים תקפו מלון באפגניסטן: מחבלים מתאבדים תקפו הלילה (בין שבת לראשון) את בית המלון אינטרקוניטיננטל בבירת אפגניסטן, קאבול. טרם התברר מי אחראי למתקפה.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית. הטמפרטורות יעלו ויהיו גבוהות מהרגיל לעונה. רוחות בצפון.

שני: מעונן חלקית, עם ירידה בטמפרטורות. הרוחות יתחזקו לאורך החוף. בשעות הלילה: גשם לפרקים בצפון ובחוף, כשיתפשטו למרכז. ייתכנו סופות רעמים בודדות.

שלישי: הגשם יירד לפרקים מהצפון עד צפון הנגב, צפויים סופות רעמים בודדות. חשש משיטפונות.

רביעי: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. גשמים קלים יירדו בצפון ובמרכז

תגיות:אביגדור ליברמןכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה