חדשות בארץ

חילופי אש בג'נין: שני חיילים נפצעו, חוסל רוצח הרב שבח

בפשיטה לילית על העיר הפלסטינית נפצעו שני חיילים ימ"מ. צה"ל הצליח לחסל את אחד הרוצחים בפיגוע בחוות גלעד. המחבל, אחמד ג'ראר, הוא בנו של מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס שחוסל ב-2002. ליברמן: "מסר למרצחים הארורים"

  • ב' שבט התשע"ח
בעיגול: הרב רזיאל שבח שנרצח בפיגוע הירי (צילום: מד"א)בעיגול: הרב רזיאל שבח שנרצח בפיגוע הירי (צילום: מד"א)
אא

שני לוחמי היחידה המיוחדת ללוחמה בטרור של משמר הגבול (ימ"מ) נפצעו באורח קל וקשה  בקרב יריות שהתפתח הלילה במהלך מבצע מיוחד בג'נין. המבצע נועד לאתר את החוליה שאחראית על הפיגוע במאחז חוות גלעד, בו נרצח הרב רזיאל שבח ז"ל. במהלך חילופי הירי מול שלושה מחבלים, נהרג אחד המחבלים שהיה מעורב בפיגוע ושניים נוספים נעצרו, ושני חיילי צה"ל נפצעו כאמור. במקביל, צה"ל הגיב להפרות סדר במחנה הפליטים ג'נין. ככל הנראה, המחבל שחוסל הוא אחמד ג'ראר בן 22, בנו של מנהיג הזרוע הצבאית של חמאס שחוסל בשנת 2002על פי דיווחים שונים, כוחות הביטחון פוצצו את הבית שבו התבצרו המחבלים ודחפור הרס את המבנה מאוחר יותר. צה"ל הגיע עם עשרות כלי רכב ופשט על תחנת דלק באזור ממנו הוחרמו מצלמות האבטחה.

אמו של הרב שבח אמרה הבוקר לגלי צה"ל: "אני מקווה שנבקר את החיילים שנפצעו, אנחנו רוצים להודות להם בשם רזיאל. לא היה לי ספק שיצאו כדי לתפוס את המחבלים, אמרו לנו שיעשו הכל". גם שר הביטחון אביגדור ליברמן הגיב כשאמר: "כוחות הביטחון ביצעו מבצע מוצלח ללכידת רוצחי הרב שבח. למחבלים לא יהיה מסתור". יו"ר הקואליציה, ח"כ דוד אמסלם, כתב בחשבון הטוויטר שלו: "הזרוע הארוכה של מדינת ישראל תגיע לכל מחבל, בכל מקום ובכל זמן, למען ידעו כולם - דם יהודי אינו הפקר. מברך את צה"ל וכוחות הביטחון על תפיסת רוצחיו של הרב רזיאל שבח".

השר לביטחון הפנים גלעד ארדן הוסיף: "עם ישראל כולו מצדיע ללוחמי הימ"מ, צה"ל והשב"כ על הפעילות הלילה נגד המרצחים של הרב שבח. העברנו מסר ברור למרצחים הארורים ושולחיהם - לוחמינו יגיעו לכל מקום בו תסתתרו כדי לסגור אתכם חשבון ולמצות את הדין. כולנו מתפללים לרפואת הלוחמים שנפצעו".

אביו של אחמד ג'ראר, נסר ג'ראר, תכנן בעבר מגה - פיגוע בישראל: ניסיון לפוצץ רב קומות. הוא חוסר כשהיה בן 44, ליד שכם. בעבר הוא איבד את שתי רגליו כשהניח מטען חבלה. כל העת הוא המשיך בפעילות הטרור, גייס מחביל וערך פיגועי התאבדות. ביום בו חוסל הגיע חיילים לבית שבו הסתתר, בליווי טנקים ודחפורים. לאחר שלא הסכים לצאת, הוא חוסל.

תגיות:הרב רזיאל שבחחיסולצה"ל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה