חדשות בארץ

מוישי הולצברג חזר לבית חב"ד; גשמים וסופות בצפון ובמרכז

בנם של שליחי חב"ד ז"ל ביקר בזירת האסון במומבאי, אשדוד נערכת לקראת חוק המרכולים ומחפשת פקחים גויים, והסערה בדרך לרוב אזורי הארץ. כל מה שצריך לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90)(צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

מוישי הולצברג חזר לבית חב"ד: מוישי הולצברג בן ה-11 הגיע אמש לבית חב"ד במומבאי, שם נרצחו הוריו, הרב גבריאל ורבקה הולצברג ז"ל, במתקפת טרור לפני תשע שנים. ביום חמישי תתקיים אזכרה לנרצחי הפיגוע, בהשתתפות ראש ממשלת הודו וראש הממשלה נתניהו. הולצברג הגיע בליווי סבו וסבתו המגדלים אותו בתשע השנים האחרונות. אל הביקור התלוותה גם המטפלת ההודית סנדרה סמואל שהצילה אותו, וכן סבו וסבתו מניו יורק. הרב ישראל קוזלובסקי, שליח חב"ד בעיר, אמר: "לחשוב איך מוישי יצא מכאן לפני תשע שנים ועכשיו הוא חוזר למקום תוסס ופורח, בדיוק כפי שהוריו רצו. הטרור לא ינצח. בחדר שלו נשאר הלוח עם ציורי האל"ף בי"ת שאמו הי"ד ציירה עבורו".

עיריית אשדוד מחפשת פקחים לא יהודים: עיריית אשדוד פרסמה אתמול מודעת דרושים באתר העירייה, ובה היא מבקשת לאתר סטודנטים למשרת פקח בפיקוח העירוני כדי לאכוף חוקי עזר עירוניים, בהם את נושא לפתיחת עסקים בשבת. במודעה צוין כי "המשרה מיועדת לאוכלוסייה שיום שבת איננו יום המנוחה שלה".

חשש להמצאות פיסות ניילון במוצרי זוגלובק: חברת זוגלובק פרסמה הודעה לצרכנים, בה היא מבקשת ליידע כי במספר מוצרים נמצא חשש להמצאות פיסות ניילון במוצר כתוצאה מתקלה בייצור. הבאים מסדרת זוגלובק טבע: נקניקיות מן הצומח 2 ק"ג בד"צ ברקוד 6739735, נקניקיות צמחיות מוסדי בד"צ באריזות קרטון במשקל 12 ק"ג ברקוד 537504 (מומלץ לשימוש עד תאריך 12-14 בנובמבר). מהחברה נמסר: "החברה פועלת במהירות לאיסוף המוצר מתאריכים אלה מהחנויות. יש להדגיש כי התקלה נקודתית. היא טופלה וכל שאר מוצרי חברת זוגלובק תקינים לחלוטין. החברה מתנצלת בפני צרכניה על אי הנעימות ותמשיך לייצר מוצרים איכותיים ובטוחים".

 

חוץ

טעות בטלביזיה היפנית הלחיצה את התושבים: שדרן ברשת טלוויזיה הציבורית של יפן דיווח אמש על שיגור טיל מקוריאה הצפונית לעבר המדינה, מה שהצליח להלחיץ את התושבים. לאחר כמה דקות תוקנה הטעות המביכה. עדיין לא ברור מה עומד מאחורי הידיעה.

פוליטיקאי נורה למוות בקוסובו: הפוליטיקאי הסרבי אוליבר איבנוביץ נורה אתמול בירי מרכב חולף, זאת לאחר שהגיע למפקדת מפלגתו בעיר מיטרוביצה. איבנוביץ עמד לדין בגין פשעי מלחמה על חלקו במלחמה בשנות ה-90. גורם רשמי בממשלת סרביה תיאר את הרוצח כ"פושע". לעומתו, ראש המשרד לענייני סרביה בקוסובו אמר כי "מדובר במעשה טרור. זו מתקפה נגד העם הסרבי כולו והאחראי לה חיב להיענש".

פשיטה בגרמניה אחר איראנים שריגלו אחר ישראלים: כוחות הביטחון בגרמניה פשטו על בתי סוכנים איראנים שחשודים בריגול אחר ישראלים. על פי דיווחים בגרמניה, הכוחות פשטו לעבר בבתים במחוז בוואריה ובברלין. צווי חיפוש הוצאו כדי לאשר את החיפוש בבתי הסוכנים שמשתייכים למשמרות המהפכה באיראן.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית, עם ירידה קלה בטמפרטורות. במהלך הבוקר צפויים גשמים מלווים בסופות רעמים בודדות בצפון ובמרכז. מהצהריים הגשמים ייחלשו.

חמישי: הרוחות יתחזקו וייתכן אובך. בצפון יירדו גשמים קלים. לקראת ערב ייעשה גשום וסוער מצפון הנגב ויש חשש משטפונות.

שישי: קר מהרגיל לעונה. בבוקר יהיה גשום וסוער ברוב חלקי הארץ, אך משעות הצהריים המשקעים יתמעטו בהדרגה.

שבת: מעונן חלקית עם עלייה קלה בטמפרטורות, שתהיינה נמוכות מהרגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמוישי הולצברגהודוסופות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה