חדשות בעולם

הנחש האימתני התפתל ברכב, והנהג? תופתעו לגלות כיצד הגיב

נהג אוסטרלי הופתע לגלות נחש באורך 2.5 מטר מתלפף סביב המראה ברכב תוך כדי נסיעה. חברו של הנהג נחלץ לעזרתו, והסביר: "אני חושב שהנחש התיישב על המנוע כדי להתחמם"

  • כ"ט טבת התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

טד אוגייר נסע לתומו בסמוך למפרץ הדרומי של מדינת ניו סאות' ויילס האוסטרלית, אולם איש לא הכין את אוגייר למה שצפוי לקרות בהמשך מתוך מכסה המנוע הגיח לפתע נחש.

הנחש, בגווני שחור ואדום, התפתל על המראה בצד הנהג, תוך כדי המשך הנסיעה לאורך הכביש. "הוא יצא מתוך מכסה המנוע", סיפר אוגייר. "הוא עשה מעין הקשה על החלון כמה פעמים, היה ברור שהוא רוצה להיכנס לאוטו".

אוגייר הנרעד התקשר לחברו קאי פירס שנחלץ לעזרה עם מטאטא על מנת להוריד את הנחש מהמראה. "פשוט היה לי מטאטא בחלק האחורי של הרכב", שיתף פירס. "ככה הורדנו אותו בצורה טובה ובטוחה, והכנסנו אותו לתוך הבוץ בצד הדרך".

להערכת שני החברים, אורכו של הנחש מגיע ל-2.5 מטר, אך למזלו של אוגייר, חברו לא נרתע מהזוחל האימתני שלדבריו: "ליל אמש היה מעט קריר בחוף הדרומי, אז אני חושב שהנחש התיישב על המנוע כדי להתחמם".

לדבריו, חברו טד הגיע עם המכונית לאזור חם יותר. "אולי כבר היה לו חם מדי, אז הוא רצה לצאת", חשב.

על אף רגעי האימה, סיפר אוגייר אמר כי יש עוד יצורים שיכל להיתקל בהם, והם גרועים אף יותר מהנחש:  "נחש אינו מפחיד כמו למשל לראות עכביש מול הפנים. עכבישים הם דבר שאני ממש לא אוהב", הסביר אוגייר, אך לאחר רגע קצר החליט להוסיף: "אבל אני לא אוהב גם נחשים".

תגיות:נחשרכב

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה