חדשות בארץ

שופרסל מבצעת ריקול; מעבר כרם שלום נפתח

החברה הודיעה כי קיים חשד להימצאות חיידקים באפונה וגזר קפואים, אחרי פיצוץ המנהרה צה"ל פותח את המעבר, וגם: ההכנות לקראת מזג אוויר סוער בסוף השבוע. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

ריקול לאפונה וגזר בשופרסל: רשת שופרסל הודיעה כי באריזות 800 גרם של המוצר "אפונה ירוקה וגזר מוקפאים שופרסל", המיוצר על ידי חברת ארדו הסבריפרוסט הבלגית והתאריך האחרון לשיווק הוא 1/2020, קיים חשד להימצאות חיידקים מסוג ליסטריה מונוציטוגנס. החיידקים עלולים לגרום למחלות בעיקר בקרב אוכלוסיות בסיכון גבוה ולהפלות בקרב נשים הרות. הרשת פועלת לאיסוף המוצר מהסניפים ולקוחות שרכשו את המוצר יוכלו לקבל החזר כספי. מהחברה נמסר: "ברצוננו להדגיש כי מדובר במוצר מוקפא אשר צריכתו מבוצעת לאחר בישול. לפיכך, הסיכון להימצאות חיידקים בעת צריכה סבירה של המוצר על ידי הצרכן נמוך. יחד עם זאת, ולשם הזהירות, הציבור מתבקש שלא לצרוך את המוצר".

אחרי פיצוץ המנהרה, מעבר כרם שלום נפתח: דובר צה"ל הודיע כי מעבר הסחורות בכרם שלום ייפתח הבוקר לאחר שהושלם תהליך השמדתה של מנהרת הטרור באזור. עוד נמסר: "ארגון הטרור חמאס הוא האחראי על המתרחש ברצועת עזה ועליו האחריות לרווחת אזרחיה. כל ניסיון לפגוע באזרחי ישראל או בריבונותה ייענו בעוצמה ובנחרצות. צה"ל ימשיך לפעול לסיכול מאמצי ארגוני הטרור בתווך התת-קרקעי, בכל מקום בו יידרש לכך".

צה"ל מפציץ בגליל: צה"ל הודיע כי יקיים היום (שלישי) תרגיל צבאי במרחב הגליל העליון, שיסתיים בסוף השבוע. תורגש תנועה ערה של כוחות הביטחון וכן יישמעו פיצוצים באזור. מדובר צה"ל נמסר: "התרגיל תוכנן מראש כחלק מתוכנית האימונים לשנת 2018. הוא נועד לשמירה על כשירות וכוננות הכוחות".

 

חוץ

סטודנט ישראלי הסתבך בפרשה בקליפורניה: הסטודנט הישראלי אור יעקובי (22) שהוריו היגרו מישראל לארצות הברית לפני 17 שנה, נמצא במרכז פרשה שמסעירה את קליפורניה. ביום ראשון שעבר נעצר על ידי רשויות ההגירה והמכס האמריקנים והוא נמצא בסכנת גירוש בחזרה למדינה. הוא נעצר לאחר שחצה בטעות את הגבול למקסיקו. הוא וחבריו שהו שם 45 שניות, וכשחזרו הוא נעצר.

טראמפ דוחה את ההאשמות נגדו: נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, דחה הלילה (שני) את ההאשמות כלפיו בנוגע לדברים גזעניים שהשמיע לכאורה כלפי האיטי ומדינות נוספות מאפריקה. טראמפ אמר לכתבים שליוו אותו לארוחת ערב מנהיג בית הנבחרים: "אינני אדם גזען. למעשה, אני האדם הכי פחות גזען שאי פעם תראיינו".

עוד ראש ממשלה התפטר ברומניה: ראש ממשלת רומניה, מיחאי טודוסה, התפטר הלילה מתפקידו. מפלגתו הסוציאל-דמוקרטית הצביעה בעד הדחתו אחרי משבר שנוצר בינו לבין מנהיג המפלגה. זהו ראש הממשלה השני שמתפטר תוך שבעה חודשים.

 

מזג האוויר

היום: תחול עליה קלה בטמפרטורות. בצפון עדיין ייתכנו טפטופים.

רביעי: מעונן חלקית, עם ירידה קלה בטמפרטורות. בצפון ובמרכז צפויים גשמים. ייתכנו סופות רעמים.

חמישי: הרוחות יתחזקו, בלילה צפויים הגשמים להתחזק ולהתפשט לנגב. בצפון ולאורך החוף יירדו גשמים קלים.

שישי: קר מהרגיל לעונה. בבוקר יהיה גשום וסוער ברוב חלקי הארץ, אך משעות הצהריים המשקעים יתמעטו בהדרגה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותשופרסל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה