חדשות בארץ

אמן החושים הישראלי מגיב לתקרית עם נתניהו: "אני לא פגוע. זה בסך הכל מופע בידור"

מזה שנים מופיע אמן החושים הישראלי ליאור סושרד, בפני מנהיגים בארץ ובעולם כדוגמת ביל והילארי קלינטון, טוני בלייר, אלטון ג'ון ו... ראש הממשלה בנימין נתניהו. אלא שהופעתו האחרונה של סושרד בפני נתניהו ביום רביעי שעבר, הותירה לו טעם של מבוכה ואפילו כעס כלפי ראש הממשלה, זאת לאחר שלטענתו הפר את מה שסוכם ביניהם לכתחילה

אמן החושים ליאור סושרד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו אמן החושים ליאור סושרד עם ראש הממשלה בנימין נתניהו
אא

מזה שנים מופיע אמן החושים הישראלי ליאור סושרד, בפני מנהיגים בארץ ובעולם כדוגמת ביל והילארי קלינטון, טוני בלייר, אלטון ג'ון ו... ראש הממשלה בנימין נתניהו. אלא שהופעתו האחרונה של סושרד בפני נתניהו ביום רביעי שעבר, הותירה לו טעם של מבוכה ואפילו כעס כלפי ראש הממשלה, זאת לאחר שלטענתו הפר את מה שסוכם ביניהם לכתחילה. 

התקרית בין השניים אירעה במסגרת אירוע שנתי של לשכת העיתונות הממשלתית, שבה הופיע סושרד בפני 400 כתבים זרים במלון 'אוריינט' בירושלים. כפי שמתפרסם היום (ב') בווינט, צוות ההפקה של סושרד פנה אל נתניהו לפני המופע, כדי לבדוק איזה תרגיל יוכל סושרד לבצע יחד עם ראש הממשלה, זאת על אף שבמקרה זה חרג סושרד ממנהגו. לבסוף הושגה הסכמה על התרגיל שיבצעו השניים בפני הקהל, אלא שלא כפי שסוכם לכתחילה - ראש הממשלה 'התקיל' את סושרד כששאל אותו האם יוכל לנחש את מה שצייר על דף. 

בתגובה לשאלה מתי צייר את הציור, השיב נתניהו: 'לפני עשר דקות', ובזמן שסושרד ניסה להמשיך בתרגיל אותו התחיל קודם לכן - ראש הממשלה קטע אותו כשאמר: 'אל תתחמק, נסה לנחש מה ציירתי'. בנקודה זו הבין סושרד כי אין באפשרותו להתחמק, וניסה לזרום עם ה'אלתור' של נתניהו. אך כשסושרד נכשל ולא הצליח לנחש איזה ציור צייר ראש הממשלה, נתניהו הציג את ציורו - מנורה עם שבעה קנים כשמתחתיה מופיעות המילים 'עם ישראל חי' - ואמר לקהל המריע: 'כך פועלת הטעיה ישראלית'.

ראש הממשלה אמנם שיגר מאז את התנצלותו הכנה, אך סושרד טרם הגיב לה ותחת זאת שיגר תגובה לתקשורת ואמר כי לדעתו הסיקור של המקרה יצא מפרופורציה, "וכל הכבוד לראש הממשלה על יחסי הציבור שהוא עושה לי. אני לא פגוע ולא מתייחס לדברים כאלו ברמה האישית. זה בסך הכל מופע בידור, יש מצבים כאלו ויש אחרים. מי שמעוניין להנות מהתרגיל נהנה ומי שלא, זו בחירתו. אני מאחל שבוע טוב לכולם, ושתמיד נחשוב מחשבות טובות".

אלא שמן העבר השני טוענים כעת מקורביו של סושרד, כי היה פה ניסיון של ראש הממשלה להכשיל את ליאור בכוונה. "ראש הממשלה ניסה להכשיל אותו בכוונה תחילה, ולהראות שרק אותו אי אפשר לנחש. מה הוא ניסה להראות כשהוא בחר להשפיל את ליאור? שהוא ראש הממשלה ואותו אי אפשר לנחש? במקום לסיים את האירוע בניחוח מוצלח וכייפי, ראש הממשלה דאג להראות שאף אחד לא יכול להיכנס לטריטוריה שלו ולנבא אותו. רק לו יש כוחות על טבעיים ולא לאף אחד אחר. ואם מישהו בא בכוונה תחילה באנטי, כדי להכשיל - התרגיל באמת ייכשל", הם אומרים. 

סושרד מצדו, כאמור, מסרב ללבות את האש "מתוך רחשי כבוד לראש הממשלה. הוא הוזמן כשגריר של תרבות והגיע לבדר ולא להיות חלק ממשהו בעל גוון פוליטי", הם חותמים. 

תגיות:תרגילחושיםליאור סושרד

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה