חדשות בארץ

הנכים חוזרים להפגין; נתניהו על ארגוני הטרור: "מחסלים אותם"

ראש הממשלה התבטא בפגישתו עם שר החוץ ההודי בנוגע לחיסול המנהרות, הפנתרים הפגינו מחוץ לביתו של חיים כץ, ומזג האוויר ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

נתניהו תוקף: ראש הממשלה בנימין נתניהו נמצא בהודו, אבל אתמול, במהלך פגישה עם שר החוץ ההודי סושמה סוואראג, תקף את ארגוני הטרור. "כשאני נמצא פה בהודו אני חושב עליכם, חיילי צה"ל, על העבודה הנפלאה שעשיתם אתמול, שחיסלתם עוד מנהרה. אנחנו מחסלים באופן שיטתי את תשתית המנהרות של החמאס ושל הג'יהאד. שלא יתעסקו איתנו".

הנכים חוזרים להפגין: כעשרה פעילים של ארגון "הנכים הופכים לפנתרים" הקימו הלילה מאהל מחוץ לביתו של שר העבודה והרווחה חיים כץ (ליכוד) והפגינו נגד חוסר התמיכה. הם הודיעו כי ישהו באוהלים עד להודעה חדשה. "כץ שכח שהוא שר הרווחה ולא יו"ר ועד העובדים בתעשייה באווירית", אמרו. כץ יצא מביתו ושוחח איתם. לטענתו, הוא תומך בדרישתם להשוות את הקצבאות לשכר המינימום אך הדבר אינו תחת סמכותו. הנכים ימשיכו במחאה.

יצא מהכלא כדי לחגוג, ונעצר: עשרה פעילי חמאס וארגון "שבאב אל-אקצא" נעצרו אתמול במזרח ירושלים. החשד: הפעילים תכננו לקיים אירוע לכבוד אסיר שהשתחרר מהכלא באותו יום. האסיר המשוחרר, בנו של המחבל מוסבאח אבו סבייח שביצע פיגוע לפני כשנה בירושלים שבו נרצחו אזרחית ושוטר יס"מ, נעצר אף הוא במסגרת האירוע.

 

חוץ

רמדיה הצרפתית? יותר מ-12 מיליון אריזות אבקת חלב לתינוקות, תוצרת החברה הצרפתית לקטליס אשר הופצו ב-83 מדינות חשודות בזיהום חיידק הסלמונלה. בתקשורת הצרפתית אישר מנכ"ל החברה, עמנואל בסניר, את היקף הזיהום. תביעות הוגשו על ידי הורים שטענו שילדיהם היו חולים לאחר צריכת אותה אבקת חלב.

מטוס נחת על צוק ללא נפגעים: מטוס נוסעים של חברת "פגסוס" החליק אתמול במסלול הנחיתה של שדה תעופה בעיר טרבזון שבטורקיה ונעצר מטרים ספורים ממי הים השחור. על הסיפון היו 162 נוסעים ושישה אנשי צוות, אך לא היו נפגעים בתקרית. המטוס עצר על הצוק, וכל הנוסעים חולצו בשלום.

רעידת אדמה הרסנית בפרו: אדם אחד נהרג ו-20 נפצעו אתמול ברעידת אדמה בפרו. הרעידה בעוצמה של 7.1 הביאה להרס של עשרות בתי מגורים וכבישים. גם בצפון בפיליפינים הורגשה רעידת אדמה, בסולם 5.1.

 

מזג האוויר

היום: הטמפרטורות ללא שינוי ניכר. מזג האוויר יהיה מעונן חלקית, צפויים גשמים קלים מהצפון ועד צפון הנגב.

שלישי: תחול עליה קלה בטמפרטורות. בצפון עדיין ייתכנו טפטופים.

רביעי: מעונן חלקית, עם ירידה קלה בטמפרטורות. בצפון ובמרכז צפויים גשמים. ייתכנו סופות רעמים.

חמישי: הרוחות יתחזקו, בלילה צפויים הגשמים להתחזק ולהתפשט לנגב. בצפון ולאורך החוף יירדו גשמים קלים.

תגיות:כותרות ב-60 שניותנכיםהפגנה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה