חדשות בארץ

נתניהו על בנו: "איך תרגישו אם היו רומסים את הילדים שלכם באכזריות?"

ערב לפני המראתו להודו, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול להחלטה שלא לצרף את בנו יאיר לנסיעה ואמר כי "אני רוצה שתחשבו איך אתם תרגישו אם היו רומסים את הילדים שלכם באכזריות שאין לה גבולות, ברשעות ובצביעות?"

יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)יאיר נתניהו (צילום: פלאש 90)
אא

ערב לפני המראתו להודו, ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אתמול להחלטה שלא לצרף את בנו יאיר לנסיעה ואמר כי "אני רוצה שתחשבו איך אתם תרגישו אם היו רומסים את הילדים שלכם באכזריות שאין לה גבולות, ברשעות ובצביעות", אמר נתניהו על רקע פרשת ההקלטה של בנו.

"אני אומר את זה לא רק לגורמים בתקשורת. אני אומר את זה גם לאישי ציבור שמצקצקים בלשונם בהתחסדות ובצביעות אבסורדית", אמר ראש הממשלה. 

עוד הוסיף נתניהו ואמר כי "רעייתי ואני עומדים כאן כאבא ואמא לבן שלנו. הוא נער צעיר שאוהב את מדינת ישראל בכל נימי נפשו, ובהזדמנות הזו אני מבקש להודות לאזרחים רבים במדינת ישראל שנתנו ליאיר כתף חמה וכל כך אנושית, מול חוסר האנושיות הזאת שראינו", סיכם. 

ביקורם של בני הזוג נתניהו בהודו יימשך שישה ימים, ולדברי ראש הממשלה מדובר בביקור 'היסטורי' שנועד לכונן את היחסים הדיפלומטיים בין המדינות. "אני יוצא לביקור היסטורי בהודו. אני אפגוש שם את ראש הממשלה ידידי נרנדרה מודי, את נשיא הודו ומנהיגים רבים אחרים", אמר ראש הממשלה. "אנחנו נחתום על הרבה מאוד הסכמים. אנחנו מחזקים את הקשר בין ישראל למעצמה העולמית החשובה הזאת, וזה משרת אותנו בביטחון, בכלכלה, בסחר, בתיירות ובהרבה מאוד תחומים אחרים".

תגיות:הודויאיר נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה