חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: מתאם הפעולות בשטחים מאשים את הפתח בהסתה

אלוף יואב מרדכי נגד הארגון שפרסם סרטון אכזרי המשחזר את רצח רזיאל שבח, ליצמן מדבר על תפקידו החדש, ושוב עלייה בטמפרטורות. כל מה שצריך לדעת

אלוף יואב מרדכי (צילום: פלאש 90)אלוף יואב מרדכי (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

מתאם הפעולות בשטחים נגד ארגון הפתח: מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, כתב פוסט בעמוד הפייסבוק שלו בערבית, אלמונסק, שם התבטא בחריפות כלפי ארגון ה"פתח". "הוא נוהג בצורה לא אחראית ובזויה שעלולה להביא לשפיכות דמים נוספת ולפגוע ביציבות הביטחונית. מה שמתחיל בהסתה לטרור עלול להסתיים בהשלכות הרסניות", כתב. הדברים נכתבו בתגובה לסרטון השחזור שפרסם הארגון בעקבות פיגוע הירי בחוות גלעד, בו נרצח הרב רזיאל שבח.

ליצמן הושבע במסגרת תפקידו כסגן שר: ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) הושבע אתמול, כצפוי, כסגן שר הבריאות. הדבר התרחש בעקבות העברת "חוק ליצמן", ברוב של 62 תומכים מול 38 מתנגדים. ליצמן אמר: "אני שמח לחזור למשרד הבריאות, כדי להמשיך את העשייה החשובה למען אזרחי ישראל. אני חוזר לשרת את הציבור במשרה מלאה, בתחושת שליחות ומתוך מחויבות לקידום מערכת הבריאות".

יואל חסון מגיב על הגבלת האופוזיציה: ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני), מרכז האופוזיציה, התייחס להודעת השרים יריב לוין ואיילת שקד לפיה הצעות חוק של האופוזיציה לא יעלו בוועדת השרים עקב התנהלותה בהצבעות. "מדובר בניצול ציני של אירוע טרור טרגי למטרותיה הפוליטיות של הקואליציה".

 

חוץ

צרפת מגנה את הפיגוע בחוות גלעד: דוברת משרד החוץ של צרפת התייחסה אתמול לרצח הרב רזיאל שבח. "צרפת מגנה את המתקפה סמוך להתנחלות בגדה המערבית, שגבתה את חייו של אזרח ישראל", אמרה. "צרפת מביעה את תנחומיה למשפחת הקורבן".

רעידת אדמה באיראן: רעידת אדמה בעוצמה 4.7 הורגשה אמש (רביעי) במערב איראן. במדינה יש חשש רב באשר לרעידות אדמה, משום שרק לפני כחודשיים הכתה באזור רעידת אדמה בעוצמה של 7.3 והביאה למותם של 530 בני אדם.

טראמפ יאריך את ההקלות בסקנציות נגד איראן: נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ צפוי להאריך את ההקלות בסנקציות הכלכליות שננקטות כלפי איראן, עליהם סוכם במסגרת הסכם הגרעין. לפי גורמים אמריקנים צפוי הנשיא להורות על הטלת סנקציות גם נגד אישים איראנים, כולל אלה שהסנקציות נגדם בוטלו במסגרת הסכם הגרעין.

 

מזג האוויר

היום: עליה בטמפרטורות, שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. מזג האוויר יהיה בהיר עד מעונן חלקית.

שישי: בהיר עד מעונן חלקית. תחול ירידה קלה בטמפרטורות.

שבת: נאה עם עלייה בטמפרטורות, שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה.

ראשון: גשם לפרקים בצפון הארץ ובמישור החוף. הגשם צפוי להתפשט עד אזור צפון הנגב.

תגיות:כותרות ב-60 שניותהסתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה