סלבס בהתחזקות

מה חושב הזמר אליעד על אקט כיסוי העיניים של יונתן רזאל?

הזמר אליעד, שבעבר התבטא ואמר כי הוא מתחזק ברוחניותו ומתקרב לדת - התייחס השבוע לאקט של הזמר יונתן רזאל, שהצליח לעורר סערה תקשורתית סביבו, לאחר שהדביק סלוטייפ שחור על עיניו. מה הוא חושב על כך, ומדוע הוא סבור שכל אחד צריך ללמוד תורה? קראו בפנים

הזמר אליעד הזמר אליעד
אא

הזמר אליעד, שבעבר התבטא ואמר כי הוא מתחזק ברוחניותו ומתקרב לדת - התייחס השבוע לאקט של הזמר יונתן רזאל, שהצליח לעורר סערה תקשורתית סביבו, לאחר שהדביק סלוטייפ שחור על עיניו. 

את הדברים אמר אליעד בראיון לאתר 'וואלה', וכשנשאל מה דעתו על 'פרשת יונתן רזאל', שהדביק את הסלוטייפ כדי שלא  לחזות בנשים שרקדו השיב כי "אני מאוד אוהב אותו ואני חושב שהוא יוצר ענק. יש כאלה שראו בזה אקט של כבוד, ויש כאלה שראו בזה אקט של חוסר כבוד. אני דווקא ראיתי בזה אקט של כבוד - מהבחינה הפשוטה שהוא אדם דתי. אני לא חושב שהוא יודע כל כך איך להתמודד עם הסיטואציה".

למרות שבעתו נשמעו קולות רבים שאמרו כי מן הראוי היה שרזאל יפסיק את המופע, אליעד דווקא חושב אחרת: "אני חושב שזה היה אמיץ מצדו להמשיך וכן לשיר וכן להמשיך להופיע, מאשר לעצור את המופע. הרי אם הוא היה עוצר את המופע זה היה הרבה יותר גרוע, אבל הוא המשיך כי זו הדרך שלו להתמודד. מההיכרות שלי עם הציבור הדתי שרזאל פונה אליו, אחד החברים הכי טובים שלי הוא דתי שחזר בתשובה, הרוב לא רואים בזה אקט של חוסר כבוד, לפחות מי שאני שאלתי. אז צריך לכבד את זה. איש באמונתו יחיה", סיכם אליעד. 

בנוסף התייחס אליעד באותו ראיון לתהליך ההתקרבות שלו לדת, ואמר: "אני לא עובד בשבת, אני לומד גמרא ואני מאוד אוהב את היהדות וחושב שאפשר ללמוד ממנה דברים נפלאים. אסור לזלזל בניסיון בן אלפי שנים של אנשים שחוו על בשרם כל כך הרבה דברים. אני חושב שאנשים צריכים לקרוא וללמוד, ושכל אחד ייקח את מה שהוא מוצא לנכון".

תגיות:אליעדזמריםיונתן רזאלכיסוי עיניים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה