חדשות בארץ

סקר מפתיע: נתניהו עולה, גבאי יורד

סקר שערך מכון גיאוקרטוגרפיה מציג נתונים מפתיעים: אילו נערכו היום הבחירות, מפלגת הליכוד הייתה מתחזקת וזוכה ב-31 מנדטים, לעומת זאת, מפלגת העבודה מתרסקת אל 13 מנדטים

  • ט"ו טבת התשע"ח
נתניהו וגבאי (צילומים: פלאש 90)נתניהו וגבאי (צילומים: פלאש 90)
אא

סקר שערך מכון גאוקרטוגרפיה בראשות פרופסור אבי דגני, מציג נתונים מפתיעים: אילו נערכו היום הבחירות, מפלגת הליכוד הייתה מתחזקת וזוכה ב-31 מנדטים. בנוסף, על פי הסקר, מפלגת 'יש עתיד' הייתה זוכה ל-26 מנדטים.

כמו כן, על פי הנתונים שנתקבלו, מפלגת העבודה מאבדת מכוחה, ויורדת ל-13 מנדטים בלבד, לעומת 24 המנדטים שקיבלה בכנסת הנוכחית, ואף הרשימה המשותפת נופלת ל- 9 מנדטים בלבד.

על פי הסקר, מפלגת הבית היהודי זוכה ב-12 מנדטים, מפלגת כולנו זוכה ב-8 מנדטים, לאחר מכן, יהדות התורה (7), מרצ (6), והאחרונים ברשימה: ישראל ביתנו וש"ס (4).

לפני מספר ימים פורסמו תוצאות סקר שערך מכון 'מאגר מוחות' לעיתון 'מקור ראשון'. בסקר זה נמצא כי אילו היו הבחירות מתקיימות היום המפלגה הגדולה בישראל הייתה יכולה להיות 'יש עתיד', אשר זכתה בסקר ל-25 מנדטים.

בסקר זה זכתה מפלגת הליכוד ב- 24 מנדטים, ואילו 'הבית היהודי' קיבלה 14 מנדטים. לאחר מכן סיעת המחנה הציוני (12), ''כולנו'' (11), הרשימה הערבית המשותפת (11), יהדות התורה ומרצ (7). מפלגת ישראל ביתנו (5) ומפלגת ש"ס עם ארבעה מנדטים.

כאשר נשאלו משתתפי הסקר ''מי לדעתך המתאים ביותר לתפקיד ראש ממשלת ישראל?'', נתקבלו התוצאות הבאות: נתניהו עם 24%, לפיד עם 18%, יעלון עם 17%, גבאי עם 6%, בנט עם 6% וליברמן עם 3%.

תגיות:סקרביבי נתניהואבי גבאי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה