חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: השבת תחכה, נדחתה ההצבעה על חוק המרכולים

בעקבות היעדרות אזולאי וגליק הקואליציה לא השיגה רוב להצבעה, ליצמן מחכה לאישור כדי לחזור למשרד הבריאות, ושיפור במצבו של המאבטח שנדקר בתחנה המרכזית. כל מה שצריך לדעת

(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

נדחתה ההצבעה על חוק המרכולים: הכנסת דחתה את ההצבעה על חוק המרכולים, שהייתה אמורה להתקיים הלילה. הקואליציה לא השיגה רוב להצבעה, לאחר שבאופוזיציה הודיעו כי לא "יתקזזו" בהצבעה עם חבר הכנסת יהודה גליק שרעייתו הלכה לעולמה. בנוסף, שר הדתות דוד אזולאי לא יכל להגיע בגלל בעיה רפואית. לפיכך, נדחתה ההצבעה גם בנוגע לחוק שיסלול את דרכו של ליצמן למשרד הבריאות, משום שזה לא מוכן לחזור ללא אישור חוק המרכולים. מנגד, חוק קק"ל אושר בקריאה שניה ושלישית.

כתב אישום נגד עאהד תמימי: הפרקליטות הצבאית הגישה כתב אישום נגד עאהד תמימי, מיש שתקפה חייל וקצין צה"ל בחודש שעבר. תמימי מואשמת בחמישה אירועים נוספים בהם תקפה אנשי כוחות הביטחון. גם נגד אמה נרימאן הוגשם כתב אישום בגין מעורבותה באירוע. התביעה ביקשה להאריך את מעצרן עד תום ההליכים.

שיפור משמעותי במצבו של המאבטח: בית החולים שערי צדק הודיע כי אשר אלמליח, פצוע הדקירה מהתחנה המרכזית בירושלים, נושם באופן עצמאי ומתקשר עם הסביבה. הוא עדיין מאושפז ביחידה לטיפול נמרץ.

 

חוץ

ונצואלה משלמת יותר לעובדים: המדינה הודיעה כי היא תעלה את שכר המינימום שלה ב-40 אחוז, מה שצפוי להגביר את האינפלציה במדינה, שסובלת ממשבר כלכלי חמור הכולל מחסור במזון ובתרופות. הכלכלה נפגעה לאור ירידות בהכנסות מנפט.

בצל המחאה, עוד הרוגים באיראן: לפחות חמישה בני אדם נהרגו מירי בהפגנות בעיר קהדריג'ן. כמו כן, המפגינים תקפו מבנה של חומייני, מייסד הרפובליקה האסלאמית, וגל המחאה נמשך.

מייק פנס יגיע לישראל בקרוב: דוברת סגן נשיא ארצות הברית מייק פנס, אליסה פארה, הודיעה כי הדיווחים לפיהם הוא דחה בשנית את ביקורו בישראל אינם נכונים. "סגן הנשיא עתיד לבקר בישראל כפי שתוכנן מראש באמצע ינואר", אמרה.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות, שיהיו נמוכות מהרגיל לעונה. בצפון ובמרכז צפוי גשם מקומי קל.

רביעי: מעונן חלקית, עם עליה קלה בטמפרטורות. ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ.

חמישי: בצפון הארץ ובמישור החוף יירד גשם מלווה בסופות רעמים. במרכז הארץ ובצפון הנגב ייתכן גשם מקומי קל. שלג בחרמון.

שישי: הטמפרטורות יהיו נמוכות מהרגיל לעונה, חשש מהצפות לאורך מישור החוף. גשם לפרקים מהצפון ועד צפון הנגב, מלווה בסופות רעמים ורוחות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמרכולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה