חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: החורף חוזר עם סופות רעמים והצפות

הטמפרטורות ימשיכו לרדת וגשם צפוי בעיקר בצפון ובמישור החוף, גבעתיים נגד השבת, ואריה דרעי לא מוכן להתפשר לקראת ההצבעה על חוק המרכולים. כל מה שצריך לדעת

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

חדשות

הרשות הפלסטינית מחזירה את השגריר: הרשות הפלסטינית החליטה להחזיר את שגרירה בוושינגטון, חוסאם זומלוט, זאת בעקבות נאום דונלד טרממפ, המכיר בירושלים כבירת ישראל. יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן הודיע כי לא יסכים לתכנית שלום שתציע ארצות הברית. 

גבעתיים נגד השבת: רגע לפני ההצבעה על חוק המרכולים, עיריית גבעתיים אישרה חוק עזר עירוני שמתיר פתיחת מרכולים בשבת. בתגובה, השר דרעי סירב להחריג במסגרת הצעת החוק פתיחת תחנות נוחות וקיוסקים, זאת לבקשת השר יריב לוין ויו"ר הקואליציה דוד אמסלם. 

נאסרה השמעת מוסיקה בחופי הכנרת: 15 חופים מרכזיים באזור הכנרת הוכרזו כ"חופים שקטים" בהם נאסר לשמוע מוסיקה. ההצעה התקבלה בישיבת איגוד ערים כינרת בה נכחו נציגי המשטרה. מאבטחים יעמדו בכניסה לחופים וימנעו הכנסת ציוד.

 

חוץ

טראמפ מתייחס למחאה באיראן: נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, התייחס אמש בחשבון הטוויטר שלו למחאה של התושבים נגד הממשל באיראן. "אנשים מבינים סוף סוף שהכסף שלהם נגנב ומבוזבז על טרור. נראה שהם לא מוכנים לקבל זאת יותר", כתב והוסיף כי ארצות הברית עוקבת אחר הפרות זכויות אדם באיראן.

מטוס התרסק באוסטרליה: הרשויות באוסטרליה הודיעו כי חמישה מבין ששת ההרוגים בהתרסקות המטוס הימי בנהר בסידני הם יוצאי בריטניה. המטוס יצא במסגרת חגיגות השנה האזרחית החדשה. ילדה בת 11 נמצאה בין ההרוגים.

אסון כבד גם בצפון קוריאה: מטווס ובתוכו 12 נוסעים התרסק אמש בצפון מערב קוסטה ריקה, כך נמסר מהמשרד לבטיחות הציבור. המטוס שייך לחברת נייטור אייר. עשרה מהנוסעים הם תיירים, חמישה מהם בני משפחה. כמו כן, גם הטייס וטייס המשנה נהרגו בהתרסקות. 

 

מזג האוויר

היום: טמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה. בבוקר ממטרים מלווים בסופות רעמים, בעיקר בצפון ובחוף. בחרמון יירד שלג וחשש להצפות במישור החוף. החל משעות הערב הגשמים ייחלשו.

שלישי: מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות. בצפון ובמרכז צפוי גשם מקומי קל.

רביעי: מעונן חלקית. ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ולאורך החוף.

חמישי: בצפון הארץ ובמישור החוף יירד גשם. במרכז הארץ ובצפון הנגב ייתכן גשם מקומי קל. שלג בחרמון.

תגיות:חורףכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה