חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: חוק המרכולים בדרך לאישור

החוק יעלה להצבעה בכנסת וימנע פתיחת מרכולים בשבת, הממשלה תדון בתכנית נגד התפשטות הכלבת, ומזג האוויר חוזר להיות קריר וגשום. כל מה שצריך לדעת

 AM:PM בתל אביב (צילום: יח"צ) AM:PM בתל אביב (צילום: יח"צ)
אא

חדשות

הממשלה תדון בתכנית נגד התפשטות הכלבת: ממשלת ישראל תדון בתכנית שאמורה למנוע את התפשטות מחלקת הכלבת. האירועים האחרונים בצפון הארת הובילו להחלטה להתמודד עם הנגיף כחודשיים לאחר שהופיע לראשונה. על פי ההצבעה, תוקם ועדה שמטרתה לפעול לצמצום התופעה והתפשטותה. העלות: כעשרה מיליון שקל בשנה.

חוק המרכולים נכנס לישורת האחרונה: אחרי אישור חוק ההמלצות, חוק המרכולים יעלה מחר (שני) להצבעה בכנסת. החוק, שמעניק לשר הפנים סמכות לבטל חוק עזר עירוני ולהשאיל את המרכולים סגורים בשבת, יובא לקריאה שניה ושלישית. עוד קודם ההצבעה, מחר בבוקר יתקיים דיון בוועדת הפנים של הכנסת בנוגע לנוסח הסופי של החוק.

צה"ל תוקף בעזה: חיל האוויר תקף הלילה (בין שבת לראשון) בדרום רצועת עזה. דובר צה"ל מסר כי התקיפה בוצעה לעבר עמדה של חמאס, בתגובה לירי שבוצע אתמול לעבר שטח המועצות האזוריות שער הנגב ושדות נגב.

 

חוץ

הפגנות והרוגים באיראן: באיראן נערכו בסוף השבוע הפגנות מחאה נגד הממשל ויוקר המחייה. 52 בני אדם נעצרו במשהד, העיר השניה בגודלה, בגין אותן הפגנות שנערכו גם בטהרן. המחאה הפכה לאלימה, כשאתמול (שבת), ביומה השלישי, לפחות שני בני אדם נהרגו מירי פיזור הפגנות. קודם לכן, הרשויות הזהירו כי מדובר בהפגנות שאינן חוקיות וכי הם מנסים לבלום אותן. בעקבות כך, שיבשו את רשת האינטרנט והסלולר במדינה.

בני הערובה באוקראינה שוחררו: משטרת אוקראינה הודיעה כי שחררה את בני הערובה שהוחזקו בידי חוטף חמוש. על פי הדיווחים, הוא נשא חומרי נפץ בעיר חרקוב והחזיק 11 בני ערובה בסניף דואר.

נעצר מתכנן הפיגוע ברוסיה: שירות הביטחון הפדרלי של רוסיה הודיע כי מתכנן הפיגוע בסניף הסופרמרקט בסנט פטרסבורג נעצר. כזכור, בשבוע שעבר נפצעו 13 בני אדם במסגרת הפיגוע בעיר.

 

מזג האוויר

 
   

היום: ירידה קלה בטמפרטורות. מעונן חלקית. משעות הצהריים ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ובחוף והרוחות יתחזקו. בלילה יתחזקו הגשמים וצפוי שלג בחרמון.

שני: טמפרטורות נמוכות מהרגיל לעונה. חשש להצפות במישור החוף. בחרמון ירד שלג.

שלישי: מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות. בצפון ובמרכז צפוי גשם מקומי קל.

רביעי: מעונן חלקית. ייתכן גשם מקומי בצפון הארץ ולאורך החוף.

תגיות:כותרות ב-60 שניותמרכוליםשבת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה