חדשות בארץ

סגירת מעגל מרגשת: תשע שנים אחרי הפיגוע - מויישי הולצברג שב למקום הרצח

ראש הממשלה בנימין נתניהו נוסע להודו בקרוב, אך לגמרי לא לבד. נתניהו שיגר הזמנה מיוחדת למוישי הולצברג בן ה-11, בבקשה שיצטרף אליו בנסיעתו אל מקום הפיגוע בו נרצחו שני הוריו גבריאל ורבקה, בבית חב"ד במומבאי

מוישי הולצברג על רקע תמונת הוריו שנרצחו הי"דמוישי הולצברג על רקע תמונת הוריו שנרצחו הי"ד
אא

תשע שנים אחרי מתקפת הטרור בבית חב"ד בהודו שבה נרצחו שני הוריו - גבריאל ורבקה הולצברג הי"ד - מוישי הולצברג ישוב לזירת הרצח כשהוא מלווה בלא אחר מאשר ראש הממשלה בנימין נתניהו. 

כזכור, בעת מתקפת הטרור היה מוישי בן שנתיים וניצל הודות למטפלת ההודית סנדרה, שחמקה מהבניין כשמוישי הקטן בין זרועותיה. בביקורו בהודו לפני כחצי שנה מוישי אמנם נפגש עם ראש ממשלת הודו נרנדרה מודי, אך בזירת הרצח לא ביקר וזו לא הפעם הראשונה. באותו ביקור אמר מוישי לראש הממשלה ההודי כי הוא חולם לבקר בבית חב"ד במומבאי, כי "זה היה הבית שלי, שם גדלתי".

מוישי גם אמר שכשיגדל ישוב לבית חב"ד במומבאי ו"זה יהיה הבית שלי. בית של טוב". כשמודי סיכם בלחיצת יד את פגישתם והזמין את מוישי לביקור, נתניהו הבטיח לו באותו מעמד: "אתה תבוא איתי למומבאי".

כיום ראש הממשלה מקיים את הבטחתו, וב-14 לינואר אי"ה יתלווה מוישי אל ביקורו הממלכתי בהודו. "מוישי מתרגש מאוד לקראת החזרה לבית חב"ד", כך אמר הבוקר (ה') סבו הרב שמעון הולצברג, שיצטרף גם הוא לחמשת ימי הנסיעה. 

תגיות:רצחחב"דהודומוישי הולצברג

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה