חדשות בארץ

דרמה ברמת גן: ניסיון לחטיפת נשק ממאבטח בגן ילדים

כוחות משטרה מנסים לאתר את האלמוני שחטף את נשקו של המאבטח, ירה באוויר וברח. המאבטח נפגע בראשו ופונה לטיפול. חובש מד"א: "הוא פונה במצב בינוני ויציב לבית החולים"

  • י' טבת התשע"ח
ניסיון חטיפת נשק ברמת גן (צילום: מגן דוד אדום)ניסיון חטיפת נשק ברמת גן (צילום: מגן דוד אדום)
אא

דרמה ברמת גן: המשטרה עורכת חיפושים אחר אלמוני שניסה לחטוף נשק ממאבטח בגן ילדים ברחוב באר אורה. עדיין לא ידועות הנסיבות, אך המשטרה מנהלת מצוד אחר אותו אדם. מפרטי האירוע עולה כי המאבטח, בן 68, התנגד לחטיפת נשקו ונאבק עם החשוד. יש לציין כי קודם לכן המאבטח רוסס, מה שהקשה עליו להיאבק בחטיפת הנשק. לאחר האירוע, המאבטח ירה באוויר כאות אזהרה והחשוד נמלט. המאבטח, בשנות ה-60 לחייו, פונה לקבלת טיפול רפואי בתל השומר, כשהוא סובל מחבלת ראש אך נמצא בהכרה מלאה.

האירוע החל בשעה 07:14, אז התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב דן על פצוע. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים. שוטרי משטרת מרחב דן שהגיעו לזירת האירוע, ברחוב באר אורה, פתחו בחקירת המקרה ומבצעים סריקות. במשטרה מעריכים כי הרקע למקרה הוא פלילי ולא רקע לאומני. על פי החשד, התוקף ריסס את המאבטח בחומר לא ידוע והמאבטח ירה באוויר לפני שנמלט מהמקום.

חובש בכיר במד"א סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 68 ישוב בהכרה מלאה כשהוא סובל מחבלות בפלג גופו העליון. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל חבישות, עצירת דימום וטיפול לכאב והוא פונה במצב בינוני ויציב לבית החולים". 

המשטרה קוראת לציבור שנכח במקום ומבקשת את עזרתו בפרטים. אדם שהבחין באירוע חריג באזור הבוקר יכול להתקשר למשטרת רמת גן או למוקד 100

תגיות:נשקחטיפהרמת גןמאבטח

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה