חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: ברגע האחרון, צעירה פלסטינית נתפסה בדרך לפיגוע

כוחות הביטחון השתלטו על נערה בת 18 בקלנדיה, רשות הטבע והגנים מזהירה מכרישים, וגואטמלה עונה למבקרים. כל מה שצריך לדעת

(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

חדשות

צעירה פלסטינית נתפסה בדרך לפיגוע: כוחות הביטחון תפסו צעירה פלסטינית בת 18 בדרכה לבצע פיגוע. הצעירה ניסתה לחדור לתוך שטח ישראל ללא אישור דרך מעבר קלנדיה, אך נמנעה כניסתה. לאחר מכן ניסתה להתחזות לאחותה באמצעות הצגת אישורי המעבר שלה, אך היא נעצרה והועבר לכלא השרון. היא הודתה בחקירתה בכוונתה לבצע פיגוע.

הנהלת טבע הודיעה על סגירת אתר המחקר והפיתוח: יו"ר ועד עובדי טבע בפתח תקווה, הניא גלבוע, הודיע על החלטת החברה לסגור את אתר המחקר והפיתוח. באתר 135 עובדים. "75 אחוז מהעובדים מפוטרים, זה אתר המחקר והפיתוח הראשון שנסגר בישראל", אמר.

סכנה, כרישים: רשות הטבע והגנים התריעה אתמול (רביעי) מפני צלילה עם כרישים באזור תחנת הכח בחדרה. על פי ההודעה, בחודשים דצמבר עד אפריל מגיעים כרישים לאזור משום שתחנת הכוח מזרימה מים חמים לים. "הצלילה באזורים אלו אינה מומלצת ומסוכנת", נכתב.

 

חוץ

נוסע עלה בטעות למטוס, שחזר ללוס אנג'לס: חברת התעופה "אול ניפון איירווייז" הודיעה כי טיסה שיצאה מטוקיו ללוס אנג'לס לטוקיו נאלצה לחזור על עקבותיה. הסיבה: אחד הנוסעים עלה בטעות על המטוס. החברה הודיעה כי אלה נהלי הבטיחות של החברה. המטוס שב על עקבותיו ארבע שעות לאחר ההמראה.

גואטמלה מגיבה למבקרים: משרד החוץ של גואטמלה מסר הלילה כי: "ארצות הברית לא לחצה עלינו להעביר את השגרירות שלה לירושלים". על פי ההודעה של שרת החוץ סנדרה חובל: "זו הייתה החלטה של הממשלה וחלק ממדיניות החוץ של גואטמלה".

ארה"ב תמכור לניגריה מטוסי קרב: חיל האוויר של ניגריה הודיע כי ארצות הברית הסכימה למכור לה 12 מטוסי קרב אמריקניים. היא תשלם כחצי מיליארד דולר על העסקה, שאמורה להיחתם בסוף פברואר.

 

מזג האוויר

שישי: מעונן חלקית. הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.חמישי: תחול ירידה קטנה בטמפרטורות. ייתכן טפטוף עד גשם קל. בצפון: רוחות מזרחיות ערות.

שבת: מעונן חלקית עם ירידה בטמפרטורות, שיחזרו להיות רגילות לעונה. ייתכנו טפטופים.

ראשון: גשם מקומי בצפון הארץ ובמישור החוף. ייתכן סופות רעמים. הגשמים יתחזקו לקראת העל ותחול ירידה בטמפרטורות.

תגיות:פלסטיניתפיגועכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה