חדשות בארץ

"ברוכים הבאים לפלשתין": מי עומד מאחורי ההודעה שקיבלו התיירים בנתב"ג?

נתב"ג: הודעת אס-אם-אס מוזרה התקבלה במכשיר הסלולר של נוסעים שברשותם מנוי לחברת הסלולר הסקנדינבית 'טלנור' ונחתו השבוע בארץ. מי עומד מאחורי ההודעה ומה אומרים על כך במשרד התקשורת? קראו בפנים

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

נתב"ג: הודעת אס-אם-אס מוזרה התקבלה במכשיר הסלולר של נוסעים שברשותם מנוי לחברת הסלולר הסקנדינבית 'טלנור' (באנגלית: Telenor), ונחתו השבוע בארץ. "ברוכים הבאים לפלשתינה", אמרה לשון ההודעה, שהצליחה להכעיס במיוחד את אחת הנוסעות. אותה נוסעת פנתה אל חברת הסלולר בזעם, טענה כי זהו מחדל ודרשה לדעת את הסיבה שעומדת מאחורי ההודעה. 

אז התברר כי ההודעה אינה מטעמם וכי מדובר בתופעה ידועה ומוזרה "שמתרחשת כאשר האות של הרשת הפלשתינית עוצמתית וחזקה יותר מהאות של החברות הישראליות". לדברי נציג החברה הדבר קורה כאשר נמצאים קרוב מדי לגבול הפלשתיני, ואז הטלפון מתחבר לרשת הפלשתינית ומקבל את ההודעות שהיא שולחת למנויים שלה.

הנוסעת המופתעת נדהמה כאשר נאמר לה שזה קורה כדבר ש'בשגרה', וכשבדקה את הנושא מול משרד התקשורת - נמסר לה בתגובה כי "ייתכן שהרשתות של המפעילים הפלשתיניים מוגדרות על ידי מפעיל הבית, במקרה זה טלנור - כרשתות המועדפות להתחברות ולכן התופעה הזו מתרחשת".

תגיות:נתב"גתייריםהודעהפלשתין

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה