סלבס בהתחזקות

קידוש השם: רותם רבי נגד איחולי ’מרי כריסמס’. "גאה שאני יהודייה"

רותם רבי, שהוכרזה כמלכת היופי של ישראל לשנת 2017 קידשה שם שמיים ברבים כאשר יצאה נגד תופעה עצובה שנראית ברשתות החברתיות. מדוע תקפו אותה הגולשים ואיך היא הגיבה? קראו בכתבה המרגשת שלפניכם

(בעיגול: רותם רבי)(בעיגול: רותם רבי)
אא

רותם רבי, שהוכרזה כמלכת היופי של ישראל לשנת 2017, קידשה שם שמיים ברבים עם פוסט שפרסמה לאחרונה: לעיניהם של למעלה מ-30,000 עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה, פרסמה רבי פוסט שמתנגד לתופעה עצובה שפושה ברשתות החברתיות, במסגרתה יהודים רבים נוהגים לאחל זה לזה 'מרי כריסמס' כמנהג הגויים. רבי גינתה את התופעה במילים: "לא זכור לי שמישהו איחל לנו ראש השנה שמח וכל כך דאג להתגאות בזה", כתבה והוסיפה: "תהיו גאים במה שאנחנו ובחגים שיש לנו ולא לאחרים".

בעקבות הפוסט 'זכתה' רבי למאות תגובות מכפישות ברשת, אך לא חזרה בה אפילו לרגע גם כאשר הותקפה בחריפות. היא אמנם פרסמה פוסט נוסף ובו הסבירה כי לא התכוונה לפגוע ברגשותיו של מאן דהוא, אך עם זאת שבה ומסבירה ליהודים שבינינו כי "דיברתי על ההתנהלות שלנו כיהודים ולא חס וחלילה נגד דת כזו או אחרת. מה לעשות שדת לא בוחרים ונולדים אליה?.

"אני לא מצטערת לרגע על זה שאני יהודייה ושזה לא החג שלי ושאין לי שום סיב לחגוג אותו", היא מבהירה ומוסיפה: "והייתי שמחה אם כעם, היינו יותר גאים בזה ומראים את זה, במיוחד ברשתות החברתיות. יש לי חברים מכל הדתות שאני מאוד אוהבת ומכבדת, ואני מצטערת אם הסטטוס התפרש בצורה לא נכונה", סיכמה. כבוד. 

 

 

 

 

תגיות:מתחזקתקידוש השםמלכת יופירותם רבי

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה