חדשות בארץ

מרגש: משפחתו של המאבטח נפגשה עם הצוות שהציל את חייו

משפחתו של אשר אלמליח לא נשארה אדישה למפגש במחלקה לטיפול נמרץ בשערי צדק, במהלכו התברר כי החובש נדקר אף הוא בפיגוע. בבית החולים ממשיכים לדווח על שיפור קל במצבו

  • ט' טבת התשע"ח
זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)זירת הפיגוע (צילום: פלאש 90)
אא

משפחתו של המאבטח אשר אלמליח, שנפצע בפיגוע הדקירה בתחנה המרכזית בירושלים לפני כשבועיים, נפגשה אתמול עם צוות מד"א שטיפל בו לאחר הפציעה. הצדדים נפגשו אתמול במחלקה לטיפול נמרץ בבית החולים שערי צדק. למפגש המרגש הגיעו בת שבע אסייג, בת שירות במד"א שהעניקה טיפול רפואי ראשוני בזירה; החובש הבכיר חננאל אלבו; ונהגת הניידת טיפול נמרץ, החובשת הבכירה רבקה אור. אסייג הייתה בתחנה המרכזית במקרה בזמן שלא הייתה במשמרת, אך זיהתה במהרה את האירוע והעניקה טיפול רפואי ראשוני מציל חיים לאלמליח, עד הגעת צוות מד"א לזירה.

חננאל אלבו, החובש הבכיר שהגיע לזירה והמשיך את הטיפול, סיפר: "לאחר הטיפול הראשוני שהענקנו לאשר, פינינו אותו במהירות לבית החולים. שמחתי לשמוע שהטיפול בו מתקדם ושהוא חש טוב יותר". חננאל שנדקר בעצמו בפיגוע לפני 12 שנים, מכיר מקרוב את החשיבות של הגעה מהירה של צוותי מד"א, והסיף כי "היום אני חלק ממד"א כדי לתת את מרב חיי להציל חיים". החובשת סיפרה לבני המשפחה: "כשהגעתי למקום וראיתי את מצבו הבנתי שהדבר החשוב ביותר בשבילו כרגע זה להגיע לחדר הניתוח. ביקשתי מאנשים שהיו בסביבה שיסייעו לנו כדי לצאת מהמקום מה שיותר מהר. תוך כדי טיפול העלנו אותו לניידת טיפול נמרץ ופשוט טסנו איתנו לבית חולים כך שבתוך 9 דקות מרגע הדקירה היינו כבר בבית החולים. בחדר הטראומה החזקתי את ידו, הוא ביקש שאני אעזור לו והיה קשה לשחרר את היד". בני משפחתו של אלמליח התרגשו. שלומית אלמליח, אחותו של אשר, הודתה לצוות מד"א ואמרה: "המון תודות לכל התומכים בשבועיים האלה, ולצוות מד"א שפעל בזריזות, בזכותכם אשר חי".

בבית החולים ממשיכים לדווח על שיפור קל במצבו של אלמליח. המשיכו להתפלל לרפואתו של אברהם אשר בן סעדה בתוך שאר חולי ישראל.

תגיות:אשר אלמליחפיגוע דקירה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה