חדשות בארץ

אורן חזן ואיומי החמאס – עליית מדרגה, כולל הצמדת מאבטח לח"כ

ארגון הטרור משגר איומים נגד חבר הכנסת, אורן חזן, יממה אחרי ההתעמתות עם משפחות מחבלים מחוץ לכלא נפחא. בעקבות האיומים הוחלט לתגבר את האבטחה סביב ח"כ חזן

  • ח' טבת התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

הבוקר (ג') נמסרה הודעה מטעם ארגון הטרור כי: "אורן חזן ישלם על המתקפה הפרועה והפושעת שלו". בעקבות האיומים החליט קצין הכנסת לתגבר אבטחה על ח"כ אורן חזן (ליכוד).

איומי החמאס הגיעו יממה לאחר ההתעמתות של ח"כ חזן עם משפחות מחבלים שהגיעו לבקר את קרוביהם בכלא נפחא, בו אמר חזן: "מחבל הוא מחבל, ולכולם צריך להיות גורל דומה - מתחת לאדמה".

"אני מבין שפה אין משפחות של מחבלי חמאס. רק אגיד לכם שאם לא תתעשתו, ותבינו שאתם צריכים להוריד את הראש, ולהגיד תודה שאנחנו מתייחסים אליכם בכלל, ולהגיד תודה שמדינת ישראל נותנת לכם זכות לעבור פה - אנחנו נעיף אתכם מכאן", איים חזן.

על תגבור האבטחה סביבו הגיב חזן: "אבטחת האישים והשיקולים הכלולים בה נתונים בידי כוחות הביטחון, ואני סומך עליהם שהם יודעים לעשות את עבודתם בצורה הטובה והבטוחה ביותר".

עוד הוסיף ח"כ חזן: "האיומים לא ירתיעו אותי. אמשיך לעשות כל מה שניתן ובעוצמה רבה אף יותר, למען עם ישראל וארץ ישראל, כולל פעולות להפסקת ביקורי משפחות מחבלי חמאס. אעשה זאת עד שיבינו שם בעזה שללא החזרת הבנים - חיילי צה"ל, אורון שאול, הדר גולדין והאזרח אברה מנגיסטו, לא יהיה יום אחד שקט למחבלי חמאס בישראל".

מהכנסת נמסר: "ביממה האחרונה העביר ח"כ חזן תלונה על קבלת איומים כנגדו מארגון חמאס. האיומים הם בעקבות השתתפותו של חזן בנסיעת אוטובוס של משפחות אסירים לכלא נפחא. בעקבות הערכת מצב ובתיאום עם משטרת ישראל החליט קצין הכנסת להצמיד מאבטח לחבר הכנסת אורן חזן".

צפו במהדורת החדשות של צופיה, כולל דיווח אודות הפרשה החדשה:

 

תגיות:אבטחהחמאסאורן חזן

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה