חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: טיסות פנים בנתב"ג יעברו לטרמינל 3

רשות שדות התעופה הודיעה שטרמינל 1 ייסגר בינואר, בית החולים "מעייני הישועה" הודיע על סגירה זמנית של הפגיה, והטמפרטורות מתחילות לעלות. כל מה שצריך לדעת

טרמינל 1 (צילום ארכיון: פלאש 90)טרמינל 1 (צילום ארכיון: פלאש 90)
אא

חדשות

החל מינואר, טיסות בארץ ייצאו מטרמינל 3: רשות שדות התעופה הודיעה כי החל מחודש ינואר תועתק הפעילות הפנים ארצית הנכנסת בנתב''ג לטרמינל 3. "ביום שני ה-1.1.18 תועתק הפעילות הפנים הארצית מטרמינל 1 לטרמינל 3. החל מתאריך זה לא יהיו עוד נוסעים נכנסים בטרמינל 1", נמסר.

הפגיה במעייני הישועה תיסגר זמנית: בית החולים מעייני הישועה הודיע כי הפגיה תיסגר באופן זמני בשל בשל מצוקת כח אדם. מבית החולים נמסר: "המרכז הרפואי מעייני הישועה עושה מאמץ גדול לקלוט ולהכשיר רופאים לפגיה. אנחנו מקווים לפתוח בקרוב את הפגיה לשרות מלא תוך תיאום עם משרד הבריאות".

מתווכים במקרקעין ישלמו פחות: ועדת הכלכלה אישרה כי האגרה השנתית של המתווכים במקרקעין תוזל ב-25 אחוז. עד היום שילמו מתווכים דמי חידוש רישיון בסך 482 שקל לשנה, וכעת ישלמו 361. ההחלטה התקבלה לאחר שהתברר כי הכנסת מאגרות עלו על הוצאות יחידת רשם המתווכים. יש לציין כי המתווכים משלמים עבור קבלת רישיון סכום חד פעמי הגבוה בערך פי שניים מאשר דמי החידוש.

 

חוץ

איראני ריגל לטובת ישראל ויוצא להורג: בית המשפט העליון באיראן אישר היום את הוצאתו להורג של מדען שהואשם בריגול עבור ישראל. מדובר באחמד רזא ג'לילי, שנכלא בחודש אפריל אחרי שהודה בתכנית טלוויזיה מקומית שמסר מידע למוסד לגבי הצבא האיראני ומדעני אטום.

ירדן נגד גואטמלה וישראל: שר החוץ הירדני כתב בחשבון הטוויטר שלו כי ירדן דוחה את ההחלטה של גואטמלה להעביר את השגרירות לירושלים וכינה אותה "פרובוקציה אבסורדית". עוד כתב, כי ההחלטה מפרה את החוק הבינלאומי וכינה את ירושלים כבירת המדינה הפלסטינית שתקום על קווי 1967.

נורבגיה בעד: ממשלת נורבגיה הודיעה אתמול כי תפסיק לממן ארגוני BDS המקדמים חרם נגד ישראל. בהודעה נכתב כי "אוסלו מאמינה בדיאלוג ובשיתוף פעולה ליצירת אמון הדדי בין הישראלים לפסלטינים". ההודעה מגיעה אחרי הודעת ממשלת דנמרק, לפיה תופסק העברת כספי סיוע דני לארגונים הפלסטינים.

 

מזג האוויר

שלישי: הטמפרטורות יעלו בצורה ניכרת והן תהיינה רגילות בעונה. מזג האוויר יהיה נאה. במהלך הלילה צפויות רוחות מזרחיות חזקות בצפון הארץ ובהרים.

רביעי: ללא שינוי ניכר בטמפרטורות. מזג האוויר יהיה מעונן חלקית.

חמישי: מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות, שיהיו גבוהות מהרגיל לעונה. ייתכן גשם קל. בצפון הארץ ובהרים יהיו רוחות מזרחיות חזקות.

שישי: מעונן חלקית. הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

תגיות:טיסותנתב"גכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה