חדשות בארץ

למען איכות הסביבה: כפר סבא קוראת לתושבים לחזור לשנות ה-80

עיריית כפר סבא קוראת לתושבים להשתמש בחיתולים רב פעמיים: "המהלך נועד לעודד את הציבור לפרוץ גבולות מחשבתיים, ולהתקדם למוצר עם פוטנציאל משמעותי להפחתת יוקר המחייה, שיפור איכות הסביבה והבריאות של כולנו"

  • ג' טבת התשע"ח
(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

עיריית כפר סבא קוראת לתושבי העיר להשתמש בחיתולים רב פעמיים. מטרת המהלך הינו צמצום כמויות הפסולת שהולכות מדי יום להטמנה. הנתונים בעירייה מראים כי 42,500 חיתולים חד פעמיים נזרקים מדי יום רק בכפר סבא, כלומר, 3,500 טון בשנה.

העיריה ממליצה שימוש בחיתולים שונים מאלו שההורים שלנו או הסבים השתמשו בעבר. החיתולים המומלצים על ידי העירייה, הינם חיתולים שנראים כמו אלו שמשתמשים בהם כיום, אך ההבדל הוא שיש אפשרות לנקות אותם, ואף להכניסם למכונת הכביסה.

טל פלד, מנהלת תחום חדשנות, באגף איכות הסביבה בעירייה, תיארה את המהלך בשיחה עם 'וינט': "המהלך נועד לעודד את הציבור לפרוץ גבולות מחשבתיים ולהתקדם למוצר עם פוטנציאל משמעותי להפחתת יוקר המחייה, שיפור איכות הסביבה והבריאות של כולנו", והוסיפה כי "סט של 18-24 חיתולים רב פעמיים מספיק עד גיל שנתיים, חוסך המון כסף, ובעיקר מאפשר לכולנו עולם נקי יותר".

על אף מחירו היקר של חיתול רב פעמי כזה (עלות של 65-85 שקלים ליחידה), נראה כי הקנייה משתלמת כיוון שלטווח רחוק קניה כזאת תיצור חיסכון כספי. תושבי העיר המעוניינים לקבל לקבל שלושה חיתולים במתנה, מוזמנים לפנות למוקד השירות העירוני.

 

תגיות:איכות הסביבהכפר סבאחיתולים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה