מעניין

מטלטל: לפני שנחטפה, בת הארבע רכנה אל אביה ולחשה לו חמש מילים

אחד הסיפורים החזקים ביותר שתשמעו: אשתו לשעבר חטפה את בתם הקטנה בת הארבע לפני כ-12 שנה. לאחרונה איתרה משטרת מקסיקו את הילדה כשהיא בריאה ושלמה ומיהרה להודיע על כך לאביה. האם נעצרה והילדה הוחזרה לביתה. סוף טוב - הכל טוב

גרג עם בתו בת הארבע לפני שנחטפה על ידי אמה (צילום מסך)גרג עם בתו בת הארבע לפני שנחטפה על ידי אמה (צילום מסך)
אא

אחד הסיפורים המדהימים ביותר שהתרחשו אי פעם: לפני 12 שנה, גרג אלן עשה את טעות חייו. הוא השאיר את בתו, שהייתה אז רק בת ארבע, אם אשתו לשעבר דארה לורנס - למשך סוף השבוע. הוא לא חשד אז בדבר, ולכאורה לא הייתה לו שום סיבה לחשוד. אמנם הוא קיבל משמורת מלאה על בתם היחידה, אך הסתבר שאשתו לשעבר - דארה לורנס, לא סלחה לו על כך ולא התכוונה לוותר. 

היום, במבט אחרונית, הוא מבין שהיה צריך לשים לב קצת יותר לחמש המילים שלחשה לו בתו סברינה, לפני שנפרדה ממנו ל-12 שנות כאב, שאלות וייסורים שחווה. "לעולם אל תשכח אותי, אבא", אמרה לו סברינה הקטנה ודווקא שם, במילים ההן של בתו בת הארבע, הסתתר המסר החבוי עבורו. המסר, כך הוא אומר כיום, ש"אסור היה לי להתעלם ממנו".

כשהתעמק במילים הללו והבין סוף סוף מה הן מסמלות - היה זה כבר מאוחר מדי. אשתו לשעבר חטפה את בתם - ונעלמה. 

 

"ידעתי מיד באיזו מדינה החיפושים אחרי בתי צריכים להתרכז" 

ככל שהימים חלפו, כך הבין גרג כי אשתו לשעבר לא מתכוונת להחזיר את בתם, והוא מיד ידע מה צריך לעשות. "אמרתי לרשויות המקומיות והפדרליות שהחיפושים חייבים להיעשות במקסיקו", הסביר בראיון ל'דיילי מייל' הבריטי, לאחר שעקבותיהן של השתיים נעלמו כלא היו. 

ולמרות שהיה היגיון בדבריו, היות ודארה היא תושבת מקסיקו לשעבר, הרשויות לא מיהרו לשלוח חוקרים פרטיים למדינה הרחוקה. "התהליך לקח נצח, כשבעצם יכול היה לקחת הרבה פחות זמן", אומר גרג. 

בשנת 2014 דיווח גרג כי זיהה את דארה וסברינה במקסיקו סיטי במהלך חיפושיו אחריהן, ומיהר להזעיק את המשטרה אחרי ששמע את הילדה אומרת לאמה שהיא רוצה לחזור לארה"ב כי היא מתגעגעת לאבא שלה. "אבל המשטרה המקסיקנית לא הגיבה מספיק מהר, ודארה הצליחה לברוח שוב".

 

על הרגע שבו בתו אותרה: "לא יכולתי להאמין שזה נכון"

ולמרות הכאב ותחושת ההחמצה - גרג לא ויתר על התקווה למצוא את בתו ולהתאחד עמה בשנית. הוא עקר את מגוריו למקסיקו, למד ספרדית והפיץ את הסיפור על בתו בכל הרשתות החברתיות, עד שיום אחד - הבלתי יאומן קרה. 

סברינה בת ה-17, כיוםסברינה בת ה-17, כיום

"הטלפון בבית שלי צלצל, ועל הקו היה שוטר מהמשטרה המקומית שהודיע לי כי היא פשטה על דירה באזור בשם טלאקסאלה, מחוץ למקסיקו סיטי, שעליה בוצע מעקב במשך שבועיים. עצרנו את האמא והילדה תחזור איתך לארה"ב".

כשסיפרו לו שבתו נמצאת בדירה הזו - פרץ גרג בבכי ארוך. "לא יכולתי להאמין שזה נכון. 12 שנים חלפו מאז ראיתי אותה, ועכשיו היא כבר אישה צעירה", אמר. זמן קצר מכן התאחד גרג עם בתו, ברגע שהיה מיוחד מאוד לשניהם.

"השנה האחרונה הייתה כמו נסיעה ברכבת הרים, אבל אני אוהב לחשוב שאת החלקים הקשים ביותר כבר עברנו", כתב גרג בעמוד הפייסבוק שלו, אחר שיחת הטלפון שהחזירה את השמחה אל חייו. "אני שמח לדווח שיש לי יחסים חזקים ובמגמת צמיחה עם בתי השבה סברינה, למרות הפער הגדול", סיכם האב. 

תגיות:הוריםחטיפהמענייןילדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה