חדשות בארץ

שיא ישראלי משמח: חרדית ילדה את התינוק ה-20 שלה

שיא ישראלי נשבר אתמול (ד') בירושלים, כאשר יולדת חרדית ילדה את תינוקה ה-20. "בעולם התרחשו מקרים שבהם אישה אחת ילדה מספר גדול יותר של תינוקות, אך בארץ זהו המקרה הראשון שידוע לנו עליו", מסביר פרופ' שמחה יגל

בעיגול: יולדת חרדית (צילום אילוסטרציה: shutterstock)בעיגול: יולדת חרדית (צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

בלי עין הרע: חרדית תושבת מאה שערים ילדה אתמול (ד') בערב בבית החולים 'הדסה עין כרם' - את תינוקה ה-20, ורופאיה מעריכים כעת כי שברה שיא ישראלי. "בעולם התרחשו מקרים שבהן אישה אחת ילדה מספר גדול יותר של תינוקות, אולם בארץ זהו המקרה הראשון שידוע לנו עליו", כך אמר פרופ' שמחה יגל, מנהל מחלקת נשים ויולדות בבית החולים. 

זהו ההריון ה-19 במספר עבור היולדת בת ה-42, היות ובאחת הלידות ילדה זוג תאומים. את הרגע המרגש שבו דווחה המיילדת שלה על המקרה, היא לא תשכח במהרה. "דווח לי שזוהי לידתה ה-19, וכמיילדת עליי להבין כמובן מי היולדת הנמצאת מולי, ולמי אני מסייעת בלידה. הקשר עם היולדת מאוד חשוב, לכן התחלתי להעמיק בהיכרות איתה ולשמוע ממנה את הלידות הקודמות שלה".

לדברי המיילדת היולדת הייתה "רגועה ונינוחה", ותוך שעות ספורות הלידה הסתיימה כשבידיה של האם המאושרת תינוק בריא שנולד בלידה טבעית רגילה, וללא כל קשיים וסיבוכים. "האמא מאוד התרגשה כשהתינוק הועבר אל זרועותיה, מה שמראה שזו אותה אהבה ואותה התרגשות עם כל ילד שנולד - ולא משנה כמה ילדים יש כבר בבית", סיכמה המיילדת.

תגיות:לידהשיאישראלחרדים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה