חדשות יהדות

מיוחד לימי החנוכה: כך נביא אור ושמירה לבית – לכל השנה כולה!

בחג החנוכה אנו זוכים לאור גדול ולזכותם של הניסים הגלויים שנעשו לאבותינו בימים ההם בזמן הזה. אבל מה עושים כדי להישאר עם האור הזה? אין ספק שמתבקש מאתנו לעשות מעט השתדלות בימים אלו כדי לדאוג שהברכה תישאר בתוך ביתנו

  • ב' טבת התשע"ח
אא

קריאתם של גדולי הרבנים ובראשם מרן ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן שליט"א, נשיא מועצת חכמי התורה, מסבירה לכולנו, יותר מתמיד, כיצד ניתן בקלות להביא ברכה אל ביתנו, ולזכות לשמירה ברוחניות ובגשמיות: עוברים למכשיר מסונן ומשתמשים בטכנולוגיה העולמית בדיוק בדבר שלשמו נועדה - להקל עלינו את החיים, ולא חלילה להיפך.

זו בדיוק הזדמנות להתקדם למכשיר טכנולוגי ומהודר בכשרותו מבית 'שוהם'. כי בדור בו הטכנולוגיה הופכת להיות חלק בלתי נפרד מחיינו - אנו זקוקים לה אתנו תמיד. זמינה, מהירה ואיכותית. המכשירים של 'שוהם' מבית 'סמסונג', הינם הנוחים והמהירים ביותר בשוק, וזוכים לחיי שימוש איכותי הארוכים מהרגיל. הם משלימים את המצוינות שחרטה שוהם על דגלה: לא קיימת דרישה לתשלום חודשי קבוע או להתחייבות כלשהי לאורך זמן! אפליקציית הסינון המהודרת עולה רק 360 ש"ח באופן חד פעמי בלבד בעת הרכישה, כאשר שוהם ממשיכה לתפעל את מגוון האפליקציות הקיימות, מעדכנת אותן ופותחת יישומים חדשים בשוק לשימוש, ללא עלות נוספת. המעטפת המושלמת מלווה אותך גם לאחר הרכישה בעזרת 35 מעבדות השירות של היבואן.



בשוהם שומרים עליך ועל יקיריך מכל משמר. המערכת שפותחה על ידה, double Safe, בנויה באופן שיש לה שתי הגנות נפרדות, וביחד הם מערכת בלתי ניתנת לפריצה: ברמת הסים, החומרה והתוכנה. בהשקעה עצומה פותחה ב'שוהם' האפשרות לשימוש הנכון, האיכותי והמקצועי ביותר באופן שמור, מסונן ובהתאמה מושלמת לדרישות הלקוח. הכשרות המהודרת, השירות המקצועי ופתיחת השוק לתחרות במחירים חסרי תקדים - הינם ערך מוסף ממנו נהנים כבר אלפי לקוחות מרוצים וקהלים הולכים וגדלים, שהפכו את שוהם לשחקן החזק והמשמעותי ביותר בתחום הטכנולוגיה המסוננת. 

בשוהם לא מתפשרים במאומה. המערכת הייחודית שפותחה בחברה המובילה בתחום הסלולר המסונן, הינה היחידה שזכתה לברכתם של גדולי הדור. מרן ראש הישיבה הגאון רבי שלום כהן שליט"א, נשיא מועצת חכמי התורה, קורא לכולם להביא ברכה אל ביתם ולהתקדם למכשיר טכנולוגי ומהודר בכשרותו מבית 'שוהם': "... להביא ברכה אל ביתם בהחלפת המכשירים שאינם מפוקחים במכשירים הללו... והננו מברכים את כל המקיימים את הציווי 'ובערת הרע מקרבך' שיזכו לראות נחת מכל יוצאי חלציהם, ויקויים בהם הכתוב 'אורך ימים בימינה בשמאלה עושר וכבוד' ובכל אשר יפנו ישכילו ויצליחו ויתמלאו כל משאלות ליבם לטובה ולברכה אכי"ר". אל המכתב המיוחד הצטרפו גם חברי מועצת חכמי התורה הגר"ש בעדני  והגר"ד יוסף שליט"א, וכן הרבנים הגאונים רבי זמיר כהן שליט"א, רבי חיים רבי שליט"א, רבי מסעוד אלחדד שליט"א, רבי משה פינטו שליט"א, רבי שלמה בן שמעון שליט"א, ורבי שלמה מחפוד שליט"א. 

למידע נוסף על מכשירי 'שוהם' חייגו: 072-399-4492

תגיות:תוכן שיווקימכשירים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה