חדשות כלכלה

אסטרטגיה חדשה בקופיקס: מוצרים עד 15 שקלים

רשת בתי הקפה 'קופיקס' שהציעה מוצרים במחיר 5 שקלים ליחידה, העלתה לאחרונה את מחיר מוצריה ל-6 שקלים, וכעת פניה לקראת שינוי אסטרטגי נוסף במדיניות התימחור בחברה

  • א' טבת התשע"ח
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)
אא

חברת 'קופיקס' שהציעה מוצרים במחיר 5 שקלים ליחידה, העלתה לאחרונה את מחיר מוצריה ל-6 שקלים, וכעת פניה לקראת שינוי נוסף במדיניות התימחור ברשת.

במיתוג החדש, 'קופיקס פלוס+', מוצרים כמו קפה רגיל (250 מ"ל) וסנדוויץ יוחזרו למחיר של 5 שקלים למוצר, בעוד מוצרים כמו קפה גדול או סנדוויץ גדול (370 מ"ל) יוגדלו למחיר של 8 שקלים למוצר בנוסף למוצרים בתפריט חדש ומורחב, על מנת ליצור רווחיות בעסק. לצד מוצרים אלו תמכור החברה חמגשיות במחיר 12-15 שקלים, מחיר חריג ביחס למחירים הזולים שהיו נהוגים עד עתה.

שלשום חתמה קופיקס על הסכם להקמת חברה בינלאומית, כשסך החזקותיה בו יהיו כ-30%. החברה החדשה תעניק זיכיונות להקמת רשת בתי קפה תחת המותג קופיקס ברחבי העולם, בנוסף לישראל, רוסיה וטורקיה. המגעים מתרכזים כעת בארצות הבלטיות, בצ'כיה, בספרד ובריטניה.

מקופיקס נמסר כי התרחבות הרשת ממשיכה יחד עם שותפיה ברוסיה, בציפייה כי עד תום שנת 2017 הרשת המקומית תמקם 39 סניפים במוסקבה ועוד 4 סניפים בסן פטרסבורג. התכנון הוא להגיע עד סוף 2018 למניין 180 סניפים ברוסיה.

השינוי הדרסטי בגישת החברה, על פי עיתון 'כלכליסט', החל בעקבות הימנעות הצרכנים מהגעה לרשת בתי הקפה עקב העלאת המחיר ל-6 שקלים למוצר.

לאחר רווחים אדירים עמם פתחה החברה, כעת בסיום הרבעון השלישי לשנת 2017 היא מסיימת עם הכנסות בסך 77 מיליון שקל (עליה של 5.2%), לעומת זאת עדיין מדובר בהפסד של 832 אלף שקל ביחס לרווחים ברבעון מקביל בשנה שעברה בסך 1.88 מיליון שקל.

תגיות:קופיקסרווחים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה