חדשות יהדות

הרב לאו במהלך הכנסת ספר תורה במפעל ’טבע’: "פיטורים זו אינה דרכה של תורה"

במהלך טקס הכנסת ספר תורה למפעל 'טבע' בכפר סבא - התבטא הרב הראשי לישראל דוד לאו ואמר כי "פיטורים זו אינה דרכה של תורה". קולם של עובדי החברה שמועמדים לפיטורים: "קריסת המפעל נבעה מטעויות ניהוליות של בכירים, וזו אינה אשמתנו"

אא

במהלך טקס הכנסת ספר תורה למפעל 'טבע' בכפר סבא - התבטא הרב הראשי לישראל דוד לאו ואמר כי "פיטורים זו אינה דרכה של תורה". בטקס המרגש נכחו מאות מעובדי המפעל, שלמרות המצב הקשה שבו הם שרויים כעת, רקדו ושמחו במעמד. "זה לא מובן מאליו, בימים הללו, לשמוח ולרקוד מתחת לשלט של 'טבע'", אמר הרב והוסיף כי הוא אינו מאמין שדבר כזה היה מתרחש בימיו של אלי הורוביץ - מייסד החברה שנפטר בשנת 2011.

מומחים מתחום הכלכלה אומרים היום שקריסת החברה והפיטורים שהגיעו בעקבותיה - נובעים מטעויות קשות ומהחלטות שגויות שקיבלו מנהלים בכירים בחברה, בשנים האחרונות. קולם של עובדי החברה שמועמדים לפיטורים: "קריסת המפעל נבעה מטעויות ניהוליות של בכירים, וזו אינה אשמתנו".

"אני מוכרח להגיד לכם שאתמול בבוקר, בדרכי למשרד בירושלים, עמדתי בפקק", המשיך הרב לאו וסיפר לעובדים. "אבל לשם שינוי, אתמול לא כעסתי על מי שעוצר את התנועה - כי כאב לי הלב. אנחנו עכשיו מכניסים ספר תורה, וזו לא דרכה של תורה להתעלם ממסירות ומעבודה של אנשים לאורך שנים", סיכם. 

תגיות:ספר תורהטבעפיטוריםמפעל

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה