פעילות הידברות

הצלחה מפה לפה: רשמים מכנס הנשים "האור שבך" של הידברות

הופעות של טובי הזמר, הרצאות מטובי הרבנים ותגובות מתפעלות של כל המשתתפות: כל מה שקרה בכנס הנשים "האור שבך" במוצאי השבת האחרונה

(צילום: ישראל ברדוגו)(צילום: ישראל ברדוגו)
אא

במוצאי שבת האחרון, נר חמישי של חנוכה, נערך בבנייני האומה כנס נשים ענק, "האור שבך", מטעם ארגון הידברות עם מופע אור-קולי ייחודי ועוד מגוון אטרקציות מרתקות.

הביקוש לאירועים המיוחדים של ארגון הידברות הולך וגדל מפעם לפעם, ולכן לאירוע המיוחד של חנוכה נבחרו דווקא בנייני האומה – על מנת שהמקום יספיק לכל המשתתפות.

"לראשונה, הידברות עשתה שימוש במסכים בסדר גודל ענק, כדי לתת את המופע האור-קולי הטוב ביותר שהידברות יכולה לתת", כך מספר אופיר אזרד, מנהל הכנסים של הידברות.

האירוע כולו הותאם לנשים. מלבד דבריהם של הרב זמיר כהן והרב יצחק פנגר, הופיעו על הבמה נשים בשירים מטובי הזמר בעולם המוסיקה של הנשים. משתתפות הכנס נהנו מהופעות של חדוה לוי, אילנה עדני ומישל אלבז. גם אתי אנקרי עלתה לבמה, ובצעה דואט מיוחד ביחד עם חדוה לוי. וכמובן, אין אירוע לנשים בלי הרבנית ימימה מזרחי האחת והיחידה, בדבריה החזקים והמחזקים. גם הרבנית חגית שירה נשאה דברים מחזקים בפני מאות הנשים.

האולם, ב"ה, היה מלא עד אפס מקום, החל מפתיחת האירוע בשעה 7 וחצי ועד לסיומו, בשעה 12 ורבע בלילה. "הנשים לא הרגישו שהזמן עובר", אומר אזרד, "מרוב שהיתה תכניה עשירה ומגוונת, מלאה בהפתעות. התה נוכחות של שמחה ואחדות, והתגובות היו ממש מדהימות".

הפקת האירוע היתה מורכבת מאד, משום שכללה אלמנטים חדשים שהידברות מעולם לא עשתה בהם שימוש לפני כן, ואשר נתנו את הטון המרכזי באירוע – כמו מערכת התאורה הממוחשבת, מערכת ההגברה מהטובות בעולם, וכמובן מסכי הלד הענקיים, בעיצוב החנוכייה, שליוו את הערב כולו.

ההכנות לקראת האירוע נעשו בלוח זמנים צפוף, ונמשכו עד שעה לפני כניסת השבת. "מוצאי שבת זה הזמן הכי נוח לנשים לצאת", אומר אזרד, "ולכן הידברות התאמצה ביותר לערוך את האירוע דווקא במוצאי שבת". על מנת לעמוד בכל דרישות האירוע, נתרמו כל מחלקות הידברות למשימה – כל מחלקה בתפקידיה המיוחדים, כדי ליצור את האירוע המרהיב ביותר שהידברות יכולה ליצור.

תגיות:כנס נשים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה