חדשות בארץ

המחאה לא דועכת: נחסמו הכבישים מול הכנסת והאוצר

העובדים מפגינים מול הכנסת וחסמו גם כבישים באשדוד: "לא ניתן לטבע להיסגר". נציגי העובדים ייפגשו עם כחלון בניסיון לשים סוף למשבר. מחר: פגישה בלשכתו של נתניהו

  • ל' כסלו התשע"ח
(צילום: פלאש 90)(צילום: פלאש 90)
אא

עובדי חברת "טבע" מפגינים היום (שני) מול משרד האוצר והכנסת. העובדים חסמו את הכבישים הסמוכים ולא מאפשרים כניסת רכבים למקום. במהלך ההפגנה קראו העובדים "לא ניתן לטבע להיסגר", "כחלון בוא לפה" ו"החזירו את הכסף". כזכור, הלילה התבצרו עובדי החברה בתוך אחד המפעלים של שבהר חוצבים כדי למנוע את סגירתו. בנוסף, העובדים חסמו את רחוב המרפא בשכונת הר חוצבים. הבוקר חסמו עובדי מפעל טבע מדיקל באשדוד גם את הכניסה הצפונית לעיר.

הבוקר צפויים נציגי העובדים להגיע לפגישה במשרד האוצר עם שר האוצר משה כחלון ושר הכלכלה, בניסיון למצוא פתרון למשבר. הפגישה בין ראש הממשלה, שר האוצר ושר הכלכלה עם מנכ"ל טבע תתקיים רק מחר בלשכתו של נתניהו. המטרה היא להביא לצמצום מספר המפוטרים וכן למנוע את סגירת חלק מהמפעלים, בניהם המפעל בירושלים.

כזכורההודעה של חברת טבע בחמישי על פיטורי כ-1,700 עובדים הובילה להודעת ההסתדרות על שביתה כללית במשק. התחבורה הציבורית פעלה כרגיל, אך משרדי הממשלה, הבנקים ומוסדות ציבוריים גדולים אחרים כמו נמלי התעופה שבתו למשך ארבע עד שש שעות.

תגיות:טבעשביתההמחאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה