חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: עובדי טבע ממשיכים במחאה

עובדי החברה ממשיכים בשביתה כוללת, בכיר סעודי התבטא בעד היהודים ועורר סערה, ובמה נלחמת גוגל? כל מה שחשוב לדעת

טבע (צילום: פלאש 90)טבע (צילום: פלאש 90)
אא

חדשות

עובדי טבע ממשיכים במחאה: עובדי חברת טבע ימשיכו הבוקר בהשבתה מלאה של מטה החברה בפתח תקוה והמפעלים באשדוד ובנתניה. גם העובדים המתבצרים במתקני החברה בירושלים, ימשיכו בשביתה כוללת. במקביל, כ-250 עובדי טבע בכפר סבא יעצרו את כל הפעילות של המפעל למשך ארבע שעות החל מהשעה 12:00 בצהריים. עובדי המפעלים בקריית שמונה, נתניה ורמת חובב יקיימו אספות הסברה סמוך לאתרי החברה.

בתגובה לירי הרקטות: חיל האוויר פגע ב-6 מטרות שונות במתחם שמשמש אתר אימונים, בניהן מבנים ותשתיות טרור, זאת בתגובה לירי הרקטות על יישובי הדרום שבנס הסתיים ללא נפגעים. להרחבה, לחצו כאן.

בכיר סעודי התבטא בעד ישראל ועורר סערה: הרשתות החברתיות בעולם הערבי רועשות בעקבות דבריו של עבד אלחמיד חכים, ראש המכון הסעודי לחקר המזרח התיכון בג'דה. חכים אמר בראיון לערוץ אמריקאי: "על המוסלמים להתנתק מהמורשת הקדומה, ולהכיר בכך שירושלים קדושה גם ליהודים. מדינת ישראל היא תוצאה של הזכות ההיסטורית של היהודים באזור".

סכנה, כלבת: מקרה נוסף של כלבת התגלה אמש בישוב נהלל, כשעגל ששהה ברפת נמצא נגוע במחלה. מתחילת השנה התגלו 65 מקרים כאלה בצפון הארץ. ארבעה מקרים נוספים התגלו רק החודש בבדיקות מעבדה בעמק המעיינות ובגלבוע.

 

חוץ

הנשיא המכהן ניצח הלילה בבחירות בהונדורס: ועדת הבחירות במדינה מסרה כי חואן אורלנדו הרננדס זכה בכהונה נוספת בבחירות לנשיאות. מועמד האופוזיציה סלבדור נסראללה אמר כי "ברור שהייתה הונאה לפני, במהלך ואחרי הבחירות".

גוגל נלחמת בחדשות המזויפות: חברת גוגל הודיעה כי לא תאפשר הצגת חדשות מאתרים מתחזים. החברה הקימה מנגנון חדש שמזהה אתרים "פחות הגיוניים". הרכיב יאסור הצגה של תכנים מאתרים שהסתירו את ארץ מוצאם. כך למשל, אתר מסוים שינסה להתחזות לאתר ממדינה אחרת, לא יופיע בתוצאות החיפוש.

פוטין הודה לטראמפ: נשיא רוסיה ולדימיר פוטין שוחח עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ והודה לו על מידע מודיעיני שהועבר על ידי האמריקנים ועזר לסכל פיגוע בעיר סנט פטרבורג. סוכנות הידיעות הרוסית "אינטרפקס" דיווחה כי הטרוריסטים תכננו פיגוע בכנסיית קזנסקי שבעיר והמידע שהגיע מה-CIA סייע לכוחות הביטחון לעצור את הפיגוע.

 

מזג האוויר

היום:  מזג האוויר יהיה מעונן חלקית, לא צפוי שינוי ניכר בטמפרטורות. ייתכן גשם קל. הלילה יהיה מעונן חלקית עד מעונן בעננות בגובה בינוני ורב. קיים סיכוי לגשם. הטמפרטורות החזויות: בתל אביב מ-23 מעלות ביום עד 14 בלילה, בירושלים מ-21 ביום עד 15 מעלות בלילה, באילת מ-28 ביום עד 16 מעלות בלילה.

יום שלישי: מעונן. הטמפרטורות גבוהות מהרגיל לעונה.

רביעי: מעונן. הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

חמישי: תורגש התחממות נוספת. בהיר עד מעונן חלקית עם עליה קלה בטמפרטורות

תגיות:כותרות ב-60 שניותטבעהמחאה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה