חדשות יהדות

בתוך 30 ימי האבל: רחוב על שמו של הרב שטיינמן זצ"ל

ראש עיריית נצרת ביקר בבית האבלים ובישר על ההחלטה למשפחה, שנתנה את הסכמתה למהלך. מיד בתום ה-30 להסתלקותו של הרב שטיינמן ייערך טקס בשכונה החרדית בעיר

  • כ"ט כסלו התשע"ח
רונן פלוט (צילום: פלאש 90)רונן פלוט (צילום: פלאש 90)
אא

ראש עיריית נצרת עילית רונן פלוט החליט לקרוא רחוב על שמו של הרב שטיינמן זצ"ל. ביום שישי הגיע פלוט בליווי רב העיר הגר"י הרצל, יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני, ח"כ יעקב אשר ויו"ר דגל התורה נצרת עילית גרשון ברלין, לניחום אבלים במעונו של מרן. בדברי התנחומים ציין פלוט: "עם ישראל איבד מנהיג גדול. הרב אהרון לייב שטיינמן: גדול בתורה, במסירות הנפש ובמידות. זכיתי להכירו ולשוחח עמו על נצרת עילית שהייתה קרובה ללבו ולראות מקרוב את חשיבות הרוח על החומר וצניעות מהי", תוך שהוא מבקש להנציח את זכרו של המנהיג הרוחני בשכונה החרדית הר יונה ג'. בני המשפחה נתנו את הסכמתם למהלך ובתום 30 יום להסתלקותו ייערך הטקס. בעיריית נצרת עילית ציינו כי ההחלטה לקרוא רחוב על שמו של הרב שטיינמן זצ"ל התקבלה עוד ביום הפטירה.

הרב שטיינמן זצ"ל נפטר, כזכור, ביום שלישי לפנות בוקר, לאחר שאושפז מספר ימים קודם לכן במחלקת טיפול נמרץ ב'מעייני הישועה'. קרוביו של הרב שהוזעקו לחדרו הספיקו לומר עמו את הוידוי זמן קצר לפני שמצבו הוגדר קשה בעקבות דום לב, ורופאים שהוזעקו פנימה החלו לבצע בו פעולות החייאה. לדאבון הלב, פעולות ההחייאה נכשלו - והרב הסתלק לישיבה של מעלה, כשהוא בן 104. מאות אלפים ליוו אותו בדרכו האחרונה. יהי זכרו ברוך.

תגיות:רחובמרן הרב שטיינמן זצ"לנצרת עילית

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה