חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: הנכים חסמו את ביתו של ראש הממשלה בקיסריה

כוחות הביטחון עצרו מתפרעים במהלך הלילה, המלך הרומני מת, והבוקר – שביתה כללית במשק. כל מה שחשוב לדעת

(צילום ארכיון: פלאש 90(צילום ארכיון: פלאש 90
אא

חדשות

המדריך המלא לשביתה הבוקר: ההודעה של חברת טבע על פיטורי כ-1,700 עובדים הובילה להודעת ההסתדרות על שביתה כללית במשק. התחבורה הציבורית תפעל כרגיל. אילו מוסדות ישבתו, ומתי יתחדשו השירותים לציבור? להרחבה, לחצו כאן.

ביתו של ראש הממשלה נחסם בעקבות מחאת הנכים: הלילה נחסמה הכניסה הצפונית לקיסריה על ידי קבוצות הנכים שמתנגדים למיתווה שסוכם עם הממשלה וטרם נחתם. מובילי מאבק הנכים נסעו מאוחר יותר לבית ראש הממשלה בנימין נתניהו בקיסריה.

שבעה מפגינים נעצרו: כוחות הביטחון ממשיכים לשמור על כוננות גבוהה בעקבות הפרות הסדר בימים האחרונים, כתוצאה מהמחאה שעיקרה בירושלים. בסוף השבוע נעצרו שבעה מפגינים שהשליכו בקבוקי תבערה במזרח ירושלים וכן ירו זיקוקים לעבר הכוחות. אתמול התברר כי רקטה שנורתה לעבר ישראל נפלה ברצועת עזה. מחאות נרשמו במספר מוקדים באזור יהודה ושומרון ועזה.

עובדי טבע חסמו את צומת גולדה מאיר: עשרת עובדי טבע חסמו הבוקר את צומת גולדה מאיר-קריית המדע בירושלים, זאת בהמשך למחאה שהחלה הבוקר, וכוללת הפגנות מול משרדי החברה במקומות שונים בארץ.

 

חוץ

משתתפים בצערם של משפחת המלוכה הרומנית: משרד החוץ שיגר הודעה בעקבות מותו של המלך מיחאי, המכונה "ידיד העם היהודי". בהודעה נכתב: "ממשלת ישראל משתתפת בצערם של משפחת המלוכה ושל העם הרומני על מותו של המלך מיחאי, ידיד העם היהודי. אנו זוכרים בהערכה את התגייסותה של משפחת המלוכה - בדגש על אמו של מיחאי, המלכה אלנה, שהוכרה כחסידת אומות העולם - בימים האפלים של שואת יהודי רומניה".

הושמד מפעל לייצור ושדרוג טילים אירניים: כוחות הברית תקפו אתמול את המפעל שייצר טילי קרקע-קרקע וטילים בליסטיים באזור צעדה, הסמוך לגבול בין שתי המדינות. באותה תקיפה, כך מתברר, שהו במקום מומחים צבאיים מהחיזבאללה.

לראשונה - באוסטריה מכירים בישראל כמדינה יהודית: ממשלת אוסטריה מכירה לראשונה בישראל כמדינה יהודית, כך עולה מתוף מצע הממשלה החדשה. "מפלגת החופש" שנחשבת לימנית לאומית.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עם עננות גבוהה. תהיה עליה קלה בטמפרטורות שתהיינה גבוהות מהרגיל לעונה. הלילה יהיה מעונן. 25 אחוז לחוץ בירושלים, 45 בתל אביב. טמפרטורת הים תנוע בין 20 מעלות בכנרת ל-24 בים המלח.

יום שני: מעונן חלקית, יתכן ויהיה גשם קל. ללא שינוי ניכר בטמפרטורות.

יום שלישי: מעונן. הטמפרטורות גבוהות מהרגיל לעונה.

רביעי: מעונן. הטמפרטורות יהיו גבוהות מהרגיל לעונה.

תגיות:כותרות ב-60 שניותקיסריהנכיםשביתה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה