חדשות יהדות

רופא ממעייני הישועה חולק נס שאירע לקולגה שלו. אל תפספסו!

מכתב מרגש התקבל השבוע במערכת הידברות, עליו חתום לא אחר מאשר ד"ר מנחם חיים ברייר - המכהן כסגן מנהל רפואי בבית החולים 'מעייני הישועה'. במכתבו הציג ד"ר ברייר נס שאירע לרופא שומר תורה ומצוות, שנפגע על ידי מונית בעודו רכוב על אופנוע - אך ניצל. "אתה מציל נפשות בישראל, והקב"ה שומר עליך", כתב ברייר

(צילום אילוסטרציה: shutterstock)(צילום אילוסטרציה: shutterstock)
אא

מכתב מרגש התקבל השבוע במערכת הידברות, עליו חתום לא אחר מאשר ד"ר מנחם חיים ברייר - המכהן כסגן מנהל רפואי בבית החולים 'מעייני הישועה'. 

במכתבו הציג ד"ר ברייר נס שאירע לרופא שומר תורה ומצוות, שמנהל את יחידת קרדיולוגית ילדים בבית החולים. "הרופא הגיע לעבודתו על אופנוע, ובכניסה לבית הרפואה נעצר כדי לאפשר להולכת רגל לעבור את הכביש", פותח ד"ר ברייר ומתאר. 

אלא שאז, מונית שחלפה על פניו במהירות - פגעה באופנוע והעיפה את הרופא מעליו. גם הולכת הרגל נפגעה ונפלה על הכביש, אך בחסדי השם יתברך - שלום לשניהם. "הרופא בחסדי שמיים התאושש, קם על רגליו ובדרכו למיון עבר דרכי בהנהלה להודיעני על התאונה. כשהסתכלנו במצלמות המרכז הרפואי במעייני הישועה, נדהמנו לראות את הנס שהתרחש בצמידות לבית הרפואה".

אז פנה ד"ר ברייר לאותו רופא ואמר לו: "אתה המציל נפשות בישראל במיון 'מעייני הישועה' בעת היותך תורן, ובטיפול נמרץ פגים בתינוקות בעלי מום לבבי - לכן הקב"ה שומר עליך לקיים 'אשרי משכיל אל דל ביום רעה ימלטהו ה'". אתה ד"ר משכיל - מחיה ומרפא את הדלים שהם החולים הקשים, ולכן ביום רעה - בתאונת דרכים שאליה נקלעת - מילט אותך הקב"ה ונשארת בחיים בריא ושלם". 

ומוסיף ד"ר ברייר וכותב כי היה זה "ממש נס גלוי".

 

צפו בתיעוד המרגש, ותנו תודה לקב"ה על חסדיו שבכל יום עמנו:

 

תגיות:מכתברופאיםמדהיםמעייני הישועהנס

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה