ונשמרתם

הזוי: גילח את שיער ראשו אחרי שנים, ושהה 14 שעות בשמש. מה נוצר על מצחו?

כשקייד האקביי מטקסס החליט לגלח את שיער ראשו אחרי שנים שבהן הסתובב עם שיער ארוך שנפל על פניו ומצחו, הוא לא חשב שהדבר הכי פחות הגיוני ובריא זה לשהות כ-14 שעות בשמש הקופחת, ללא קרם הגנה. מה נוצר על מצחו בעקבות זאת? קראו בפנים

אא

כשקייד האקביי מטקסס החליט לגלח את שיער ראשו אחרי שנים שבהן הסתובב עם שיער ארוך שנפל על פניו ומצחו, הוא לא חשב שהדבר הכי פחות הגיוני ובריא זה לשהות כ-14 שעות בשמש הקופחת, מיד לאחר מכן. "סך הכל רציתי לגזום את הדשא ולטפל בגינה שלי", הוא משחזר, אך מסתבר שדווקא זה מה שפגע בקרקפת שלו.

אחרי 14 שעות בחוץ התחיל האקביי להרגיש סחרחורת איומה, וכשנגע בראשו הרגיש שהוא נפוח בצורה יוצאת דופן. "בכל מקום שנגעתי בו הרגשתי שאני תכף שובר את הקרקפת לשניים", הוא אומר. "זה היה מפחיד".

כשנכנס לביתו הביט האקביי במראה והזדעזע: חור גדול הופיע על מצחו, לאחר שתקע את אצבעו שם כבדרך אגב. 

החור שנפער במרכז המצח (צילום: מתוך טוויטר)החור שנפער במרכז המצח (צילום: מתוך טוויטר)

לצד תמונה שפרסם האקביי בחשבון הטוויטר שלו, כתב כך: "גילחתי את הראש, נשרפתי מהשמש וזה מה שקרה לי. החור הואיל בטובו להיעלם בסוף ואני לא יודע אם זה קשור, אבל תעשו לי טובה. תהיו חכמים יותר ממני ושימו קרם הגנה", מבקש האקביי ומוסיף שרצוי מאוד שלא לשהות בשמש כל כך הרבה שעות. 

לדבריו, כשהראה לרופא המטפל את החור שנוצר במצחו - הלה צייד אותו בכדורים לשיכוך כאבים שאותם הוצרך ליטול במשך שבוע "כי הכאב במצח היה ממש לא נעים".

האקביי אמנם כבר מרגיש טוב יותר, אך בינתיים שיתפו גולשים אחרים שנחשפו לסיפורו את הניסיון שלהם עם חשיפה ממושכת וגדולה מדי לשמש. רבים מהם פרסמו חוויות דומות ואמרו כי השהייה בשמש ללא קרם הגנה ובמשך שעות רבות, גרמה להן לכוויות, נפיחויות באזורי גוף שונים ותחושות אחרות בלתי נעימות כמו גירודים. 

תגיות:שמששיערסכנהחשיפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה