חדשות בעולם

מה עשה ההומלס כששמע שני ילדים קטנים צורחים לעזרה מתוך בית בוער?

ביום שישי האחרון פרצה שריפה בבית בלאס וגאס, וכמעט הרגה שני ילדים קטנים. ברגע האחרון הם ניצלו – בזכות הומלס שישב על המדרכה סמוך לבית

  • י"ח כסלו התשע"ח
אא

הומלסים, מחוסרי דיור כרוניים, לא זוכים בדרך כלל ליחס של אזרחים יצרניים ומכובדים. יש מי שמרחם עליהם ומנסה לעזור, יש מי שמתעלם, אבל אין ספק שלא מקובל לחשוב 'כמה טוב שההומלס הזה יושב לא רחוק מהבית שלי'.

בלאס וגאס, עם זאת, חיים זוג הורים שמודים לאלוקים על ההומלס שבחר להתמקם לא רחוק מהם. ביום שישי האחרון, ילדה בת שלוש ותינוק בן עשרה חודשים נשארו בבית בהשגחת הסבא שלהם. הסב העמיד סיר אוכל על הגז, ואז הלך לחדר אחר ושכך מהאוכל. בשלב מסויים האש התלקחה, וכל המטבח הפך אש להבה. עד מהרה החלו הלהבות להתפשט. הסב, שהבחין בשריפה, לא יכול היה לעבור אל חדר המגורים ולהציל את הילדים.

הילדים המבועתים מהאש צרחו בקול, וצעקותיהם הגיעו לאוזניו של אניבל אנגולו, הומלס שישב ברחוב. אנגולו לא היסס: הוא רץ אל הבית, טיפס על הגדר המקיפה אל החצר, קרע את דלת הרשת שלמרבה המזל היתה הדלת הנעולה היחידה באותה זמן, ומשך את הילדים החוצה.

"עטפתי את התינוקות והוצאתי אותם", הוא סיפר אחר כך בפשטות לעיתונאי מקומי. "ידעתי שאני צריך להוציא אותם החוצה".

בינתיים, שכנים נחלצו לעזרת הסב והצליחו להוציא אותו מהבית הבוער דרך אחד החלונות.

לוחמי האש של לאס וגאס, שנזעקו למקום והצליחו לכבות את האש תוך מספר דקות (לא לפני שחלק מהבית נהרס כליל), כתבו בדף הפייסבוק שלהם שלמעשה מבצע ההצלה של אנגולו לא היה כה פשוט. "הילדה רצה אליו ותפסה בו. דרך העשן הכבד הוא ראה רגל של תינוק על הרצפה, אז הוא התכופף ומשך את התינוק החוצה".

שני הילדים סובלים מפגיעות עשן קלות, אבל צפויים להחלים במהרה. אין ספק, אמרו לוחמי האש של לאס וגאס, שהם היו מתים בשריפה אילולא אומץ ליבו של אדם בלתי צפוי: הומלס שישב על המדרכה ליד הבית שלהם.

תגיות:הומלסיםלוס אנג'לסשריפה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה