חדשות בארץ

בני הזוג נתניהו ניחמו את משפחת וינרוט: "תוציאו ספר על הנפטרת המיוחדת"

"חני היתה במצב קשה. שאלתי אותה למה היא שמחה, והיא השיבה: 'אני מודה לה' על כל שעה ושעה שהוא מעניק לי חיים. לכן אני שמחה'"

  • ט"ו כסלו התשע"ח
בעיגול: חני וינרוט ז''ל בעיגול: חני וינרוט ז''ל
אא

ביום שישי בצהריים, תחת אבטחה כבדה, הגיעו ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה לניחום אבלים אצל משפחת וינרוט, ברחוב טבריה בבני ברק.

בניחום האבלים בבית המשפחה ברחוב טבריה בבני ברק, השתתף עורך דינו של ראש הממשלה יעקב וינרוט, ראש הממשלה סיפר לבני המשפחה שהצטער לשמוע על דבר פטירתה, וציין שהייתה אישה מיוחדת "שמעתי שהייתה מנהיגה".

ראש הממשלה עיין במקום בספר שלה 'בארץ החיים', ואמר לבני המשפחה שהם צריכים להוציא ספר עליה, בכדי להנחיל את זכרה לדורות הבאים. "עכשיו הגיע הזמן לכתוב ספר על הנפטרת המיוחדת. הספר שלה נכתב בצורה נפלאה ביותר", אמר נתניהו.

דובי וינרוט אמר על רעייתו: "היא עודדה אנשים חולים. לקחה הכל למקום חיובי".

אחותה של חני סיפרה כי "היא בבית חולים חילקה הכל לכולם. הייתה גוססת אבל אמרה תודה. זה היה המוטו שלה: לא להתלונן. התלוננה רק על עוולות שעשו לאחרים. חילקה כל מה שהיה לה לכולם". עוד הוסיפה האחות וסיפרה כי : "שאלתי אותה, מדוע היא כל כך שמחה ומאושרת, הרי היא הייתה במצב קשה, היא גססה ממש, 'מה את שמחה?', שאלתי, והיא השיבה לי: "אני מודה לה' על כל שעה ושעה שהוא מעניק לי חיים. לכן אני שמחה".

אמה של הנפטרת סיפרה כי "ביום העצמאות האחרון, חני הייתה במצב נוראי מאוד. היא פנתה אל כל בני המשפחה וביקשה מכולם להתפלל עליה, 'תתפללו עלי בבקשה -  אני רוצה עוד קצת הנחה, עוד קצת חיים', אמרה. ואכן פתחנו במסע תפילות גדול ובעזרת ה' - היא התחזקה מאוד ומצבה היה מצוין עד לשבועיים לפני פטירתה".

עם צאתם מבית האבלים, אמר ראש הממשלה לילדי המנוחה: "רואים שהייתה לה אישיות נדירה וחזקה. תתנחמו ותתחזקו בכוח שלה". שרה נתניהו, רעייתו של ראש הממשלה, אמרה אף היא: "אני מצטערת שלא הכרתי אתכם קודם. גם את חני אני מצטערת שלא הכרתי".

תגיות:שרה נתניהוחני וינרוטביבי נתניהו

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה