חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: טראמפ יכריז ביום רביעי על ירושלים כבירת ישראל

משלחת חמאס יצאה לקהיר לשיחות על חילופי אסירים, בית הדין הבינלאומי בהאג הודיע כי תיק החקירה נגד ישראל בעקבות אירועי המרמרה ייסגר. כל מה שחשוב לדעת

(צילומים: shutterstock)(צילומים: shutterstock)
אא

חדשות

דיווח: משלחת חמאס יצאה לקהיר לשיחות על חילופי אסירים. מנהיג חמאס המריא במפתיע לקהיר יחד עם רמטכ"ל הארגון, כדי לדון עם מצרים במתווה שיאפשר להשיב בתמורה לשחרור אסירים פלסטיניים את גופות שני החיילים החטופים המוחזקות בעזה.

ישראל תקפה בסיס אירני בסוריה: על פי דיווחים בכלי התקשורת הערביים, חיל האוויר הישראלי תקף בסיס אירני חדש שהוקם בסוריה. בישראל לא לקחו באופן רשמי אחריות על המתקפה, אך נתניהו הבהיר ערב התקיפה בנאום שהוקלט לפני האירועים האחרונים: "לא נאפשר לאיראן לאיים עלינו".

טראמפ יכריז ביום רביעי על ירושלים כבירת ישראל: על פי דיווחים בארה"ב, טראמפ צפוי להכיר רשמית בירושלים כבירת ישראל כבר ביום רביעי הקרוב. מהבית הלבן סירבו לאשר את הדיווח. חמאס: "נחדש את האינתיפאדה אם טראמפ יכריז על ירושלים כבירת ישראל".

מזכיר ההגנה האמריקני נחת בקהיר לקראת סבב פגישות במזרח התיכון. בכיר בוושינגטון: "הבהרנו לישראל שאנחנו לא נסוגים מסוריה".

התובעת בהאג סגרה את תיק המרמרה: בית הדין הבינלאומי בהאג הודיע כי תיק החקירה נגד ישראל בעקבות אירועי המרמרה ייסגר. התובעת קבעה כי התיק אינו חמור מספיק כדי להופיע בפני בית הדין, אך טענה כי ישנו חשש שישראל ביצעה פשעי מלחמה במהלך ההשתלטות על הספינה.

תמיכה מפתיעה ב"קשרים עם ישראל":  סקר חדש ורחב היקף של משרד החוץ חושף כי רוב המדינות מעריכות את העוצמות של ישראל - מיכולת לחימה בטרור ובסייבר ועד חקלאות ומים. גם במדינות שאינן מקיימות קשרים עם ישראל נרשמת נכונות מעודדת - והבנה כי יש לכל הצדדים מה להרוויח.

חוק ההמלצות - האופוזיציה והקואליציה בקרב על כל קול: בקואליציה מעריכים: מובטח רוב של 62 ח"כים. בינתיים כ-30 אלף הפגינו בת"א נגד החוק.

 

מזג האוויר

היום: תחול עלייה קלה בטמפרטורות בהרים ובפנים הארץ. הטמפרטורות תהיינה גבוהות מהרגיל בעונה ויהיה יבש.

שני: תחול עלייה קלה נוספת בעיקר בהרים. יוסיף להיות חם ויבש מהרגיל לעונה ברוב אזורי הארץ.

שלישי: מעונן חלקית עד מעונן. הטמפרטורות ירדו במידה ניכרת והלחות תעלה בעיקר במישור החוף ובשפלה. בערב יחלו לרדת גשמים מקומיים, ברובם קלים, בעיקר בצפון הארץ ובחוף, אשר צפויים להתפשט בהדרגה במהלך הלילה עד לצפון הנגב. הרוחות יתחזקו.

רביעי: גשם לפרקים מצפון הארץ ועד לצפון הנגב וינשבו רוחות ערות ברוב חלקי הארץ. קיים חשש משטפונות בנחלי מדבר יהודה וים המלח. אובך צפוי בדרום הארץ. תחול ירידה ניכרת נוספת בטמפרטורות וייעשה קר מהרגיל לעונה.

תגיות:ירושליםדונאלד טראמפכותרות ב-60 שניות

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה