פעילות הידברות

קורס מרצות של הידברות הולך מחיל אל חיל: קורס חדש נפתח בצפון

עם סיום המחזור ה-5 של קורס המרצות של הידברות בבית הידברות בפתח תקווה, נפתח מחזור חדש של הקורס – הפעם בצפת

אא

קורס המרצות החמישי מבית הידברות הסתיים בשבוע שעבר. כ-45 נשים השתתפו בקורס, נשים איכותיות מהשורה ראשונה, אשר הפכו כעת למרצות חדשות.

קורס המרצות (כמו גם קורסי המרצים) של הידברות נועד להכשיר מרצות נוספות שיעסקו בקירוב רחוקים, על מנת להגדיל את זיכוי הרבים עוד ועוד.

את מרבית השיעורים בקורס העביר הרב נתן רוזן, מומחה בתחום, אשר הקנה למרצות כלים לעמידה מול קהל ולבניית הרצאה מעניינת ואיכותית.

גם הרב שמחה כהן, אשר מעביר קורסים בתחום במגוון מקומות בארץ ובעולם, העביר שיעורים רבים בקורס והעניק למרצות מניסיונו ומן הכלים המקצועיים שלו.

הרב זמיר כהן הגיע במיוחד לקורס המרצות, על מנת להעניק כלים לבניית הרצאות לקירוב רחוקים – כיצד לדבר על המצוות, על השבת ועוד.
לרגל הסיום הוענק למשתתפות  שי – מארז דיסקים של הרב זמיר כהן, עם מגוון הרצאות ושיעורי תורה ומוסר, שמנגישים לשומעים כיצד ליצור קירוב בדור שלנו.

בנוסף השתתפו בצוות המרצים הרב חנן לדרמן – על כוח המשחק וההומור, והרב שמעון פרץ – על טכניקות מגוונות של שפת גוף.

כמו כן, גב' שרון שקד הדריכה את הנשים בפרקטיקה ובתרגול מעשי מול קהל.

הקורס נערך באווירה חמימה וביתית, והמשתתפות כולן הביעו את הערכתן לאווירה הנעימה השוררת בקורס, אשר יוצרת הנאה מיוחדת משעות הלימוד המרתקות כשלעצמן.

הנשים שהשתתפו בקורס הביעו את הערכתן לקורס בתגובות חמות ומרוצות.

ה.ס. מבני ברק כותבת: "הגעתי לקורס בבית הידברות, ופשוט כל יום היתה חוויה... יש כאן אווירה מקסימה וחמימה כמו של בית! תודה על הכל, נהניתי מאד".

נ.כ. מנתיבות כתבה: "היה שווה להגיע מנתיבות! קורס מעל ומעבר לציפיות".

מ.ב. ספרה על הקורס: "קורס מיוחד במינו, מעניק המון ידע וכלים, מומלץ לכל מי שעוסק בהוראה ובעמידה מול קהל. הקורס ענה על הציפיות והרמה מקצועית ביותר! כל המרצים, כל אחד בתחומו נתן את המיטב".

 

קורס חדש – עכשיו בצפון

עם סיומו של המחזור החמישי, נפתח בשבוע שעבר קורס מרצות נוסף, הפעם בצפת – לרווחתן של נשות הצפון אשר נמנע מהן להשתתף בקורסים הקודמים הרחוקים מביתן. הקורס נערך בהשתתפותם של אותם המרצים, המעניקים את הכלים החשובים ליצירת הרצאות מגוונות ואיכותיות ולעמידה בטוחה מול קהל. אל הקורס מגיעות כ-30 נשים, אשר נהנות מן הכלים המקצועיים של הקורס ומן האווירה החמה הקיימת בכל הקורסים של הידברות.

צפו בגלריה מן הקורס שהסתיים בשבוע שעבר:

תגיות:פעילות הידברותקורס מרצותצפת

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה