חדשות בעולם

מרגש: הומלס החזיר 10,000 דולר וזכה במתנה שלא חלם עליה

הומלס שהחזיר צ'ק אובד על סך 10,000 דולר - קיבל מתנה שלא חלם עליה, ושתשנה את חייו. אחד הסיפורים היותר מרגשים שנתקלנו בהם ברשת

רוברטה ואלברז עם הצ'ק ששינה את חייהם (צילום מסך)רוברטה ואלברז עם הצ'ק ששינה את חייהם (צילום מסך)
אא

ארה"ב: סוכנת נדל"ן בשם רוברטה הוסקי איבדה צ'ק על סך 10,000 דולר, שקיבלה מאחת העסקאות היותר מוצלחות שלה. "באמת לא הבנתי איך זה יכול לקרות לי. אני אדם מאוד אחראי, בטח ובטח כשמדובר בכל כך הרבה כסף", היא משחזרת. אך מסתבר שגם לאדם אחראי כמותה יכולות לקרות תקלות - ובחוסר שימת לב, כאשר החזיקה דברים רבים בידיה, הצ'ק פשוט החליק מבלי שהרגישה שמשהו חסר. 

"כשהבנתי שהצ'ק איננו, התחלתי לעכל שזה סופי ולא הפסקתי להצטער על כך", אמרה. אלא שמאוחר יותר באותו יום קיבלה את השוק של חייה כעל קו הטלפון שלה היה אדם שהציג עצמו בשם אלמר אלברז. "מצאתי את הצ'ק ששייך לך, ואת מוזמנת להיפגש איתי כדי לקחת אותו", אמר לה. 

לדבריה, היה זה אחד הרגעים היותר מרגשים בחייה. "זה מסוג המעשים שמחזיר אותך בבת אחת למקום של אמונה בטוב של העולם", אמרה רוברטה בראיון שנעשה עמה בתקשורת, לאחר שקיבלה חזרה את הצ'ק. השניים נפגשו בפינת הרחוב, והצ'ק הושב לידיה של רוברטה הנרגשת - אך לא לפני שהודתה לאלברז מקרב לב. 

אבל זה לא היה הכל. 

תוך כדי שיחה ביניהם גילתה רוברטה כי אלברז הוא בעצם מחוסר בית שחי ברחובותיה הקפואים של קונטיקט, והבינה שהיא חייבת לפצות אותו על המחווה היפה שלו. היא כתבה לו צ'ק על סך סכום מסוים, וכשאמר לה שהחלום שלו זה להיות סוכן נדל"ן, היא צירפה אותו לצוות הסוכנים שהיא מנהלת ובנוסף לקורס נדל"ן גם שילמה עבור שיעורי אנגלית עסקית בעבורו. 

אבל היא ממש לא התכוונה להסתפק בזה. "אין לו מושג מה עומד לקרות עכשיו", אמרה למצלמה כשצ'ק על סך סכום מכובד נוסף מתנופף בידיה, ימים ספורים לאחר מכן. "מחמם לי את הלב לדעת שאנשים שיש להם הכי מעט, הם אלו שנותנים הכי הרבה. אז היום אני רוצה להיות זו שנותנת, כי לאדם הזה באמת מגיע לקבל את הדבר הזה".

המתנה הנוספת של רוברטה הייתה חוזה שכירות חודשית לבית משלו - שהיא שילמה מראש מאותו צ'ק שאלמר החזיר. "אני בטוחה שבית משלו ישנה את חייו לטובה ויגדיל את הסיכויים שלו למצוא עבודה מהוגנת בקרוב", אמרה רוברטה כשחיוך רחב נסוך על פניה. "אני באמת מאחלת לו את כל השמחה והטוב שיש בעולם, כי הוא ראוי לזה".

תרגום מאנגלית: שירה כהן 

תגיות:מתנההשבת אבדההומלסים

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה