חדשות בארץ

כותרות הבוקר ב-60 שניות: נתניהו יצא לפגישות מדיניות בקניה

הכנסת אישרה בקריאה ראשונה את חוק ההמלצות, שביתת התיכונים על ידי ארגון המורים ממשיכה, ו-3 הרוגים בפיצוץ בחנות לחומרי בניין. כל מה שחשוב לדעת

ראש הממשלה לפני המראתו לקניה (צילום: לע"מ)ראש הממשלה לפני המראתו לקניה (צילום: לע"מ)
אא

חדשות

3 הרוגים בפיצוץ בחנות לחומרי בניין ביפו: בסמוך לשעה 23:00 החריד פיצוץ חזק את רחוב יפת ואת יפו כולה. כתוצאה מהפיצוץ קרס חלק מהבניין והוא עלה באש. להרחבה, לחצו כאן. 

נתניהו יצא לפגישות מדיניות בקניה: ראש הממשלה המריא לניירובי בה יוועד עם ראשי מדינות באפריקה. "מקווה שאוכל להכריז על פתיחת נציגות חדשה".

נחתמה עסקת המיזוג בין בנק מזרחי טפחות ובנק אגודההסכם מותנה בקיומם של מספר תנאים, ביניהם הסכמה של עובדי אגוד למהלך התייעלות מהותי וכן אישור בנק ישראל ורשות ההגבלים העסקיים.

לאחר דיון סוער: הכנסת אישרה את חוק ההמלצות בקריאה ראשונה. נוסח החוק המתוקן הובא לאישור המליאה וזכה לביקורת נוקבת מצד חברי סיעות האופוזיציה.

השבתת התיכונים על ידי ארגון המורים נכנסה אתמול לשבוע השלישי שלה ונכון לעכשיו הגעה להסכמות בין הצדדים לא נראית באופק. המשא ומתן בין ארגון המורים למשרד האוצר תקוע.

מחקר ישראלי: אוטיסטים מפרשים ריחות גוף הפוך מהמקובלמדענים ממכון ויצמן גילו כי אנשים עם אוטיזם מגיבים באופן שונה מאחרים לריחות גוף. כך למשל, בתגובה לזיעה קרה שמקורה בפחד, הפגינו אוטיסטים שהשתתפו במחקר, תגובות של אמון וביטחון.

רובוט עבר את מבחני הרישוי לרופאים: הרובוט אליו הוחדרו עשרות ספרי רפואה, הצליח להשיג ציון עובר בבחינות הרישוי של הרופאים. המפתחים טוענים כי כבר עתה מסוגל הרובוט להגיע לאבחנות מהירות ולהציע דרכי טיפול באופן מיידי.

נמשכות התפילות לרפואתו של הרב שטיינמן: עם ישראל מתבקש להמשיך ולהעתיר בתפילה ולהרבות זכויות לרפואתו השלמה של הרב אהרן יהודה לייב בן גיטל פייגא בתוך שאר חולי ישראל.

 

מזג האוויר

היום: מעונן חלקית עד בהיר ותחול עלייה קלה בטמפרטורות. בשעות הבוקר ייתכן טפטוף בצפון הארץ.

רביעי: מעונן חלקית, תחול ירידה קלה בטמפרטורות ובצפון הארץ ובמרכזה ייתכן גשם מקומי.

חמישי: מעונן חלקית עד בהיר עם עלייה קלה בטמפרטורות.

שישי: בהיר ותחול עלייה נוספת בטמפרטורות וירידה בלחות. ייעשה חם מהרגיל לעונה ויבש, בעיקר בחוף ובשפלה. בצפון הארץ ינשבו רוחות מזרחיות ערות.

תגיות:כותרות ב-60 שניותביבי נתניהוקניה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה