חדשות בארץ

הזוי: מדוע צעדו החתן והכלה בשבת, במשך שמונה שעות?

בני זוג טריים שפספסו את האוטובוס מירושלים לבני ברק - נאלצו לצעוד ברגל במשך שמונה שעות ממודיעין לבני ברק

(צילום: shutterstock)(צילום: shutterstock)
אא

סיפור הזוי אירע ביום שישי האחרון לבני זוג טריים שנישאו בשבוע שעבר, והסיפור עושה שמות ברשת מאז שהתפרסם - לא בכדי. היות ופספסו את האוטובוס לבני ברק - שם היו אמורים לחגוג את שבת השבע ברכות שלהם, החלו החתן והכלה לצעוד ברגל עם הכבודה שלהם. הם אמנם הצליחו לתפוס מונית עם נהג ערבי שהסיע אותם מירושלים למחסום בכביש 443 - אך שם נאלצו לרדת מהרכב מחשש לחלל שבת. 

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' סיפר אחד מבני המשפחה כי הזוג נאלץ לצעוד רגלית במשך שמונה (!) שעות ממודיעין לבני ברק, זאת לאחר שהוציאו את כל דברי המוקצה שנשאו עמם והשאירו אותם במקום מסתור. 

בינתיים באולם השמחות שהושכר לצורך שמחת השבת חתן - החלו האורחים לדאוג לשלום הזוג הצעיר, מבלי שאף לא אחד יוכל להסביר מה קרה להם ומדוע לא הגיעו לשמחה של עצמם. החתן אמנם הספיק לעדכן את אחד הגיסים בעובדה שהם נתקעו, אך כשניסה ליצור עמם קשר לפני שבת, לא עלה הדבר בידו. "זו הייתה נראית סעודת אבלים ולא סעודת שמחה", אמר אחד הנוכחים באירוע. "לא ידענו מה לעשות. בני המשפחה היו אובדי עצות, וניסינו לשמח אותם כמה שאפשר".

רק בשלוש בלילה הגיעו בני הזוג המותשים לבית הוריו של החתן, שחיכו בכליון עיניים ובדאגה גדולה. העיקר שבסופו של דבר - שלום לזוג ולהורים. 

תגיות:חתן וכלהאוטובוסצעדה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה