מעניין

השוטר ביקש מהקצין לצאת מרכבו וכשהתברר מדוע - הרשת לא הפסיקה להתרגש

כשוויליאם ג'אזווינסקי (באנגלית: William Jazwinski) - קצין לשעבר בצבא ארה"ב, ששירת בעיראק כמפעיל רכב כבד - נעצר על ידי שוטר בחודש שעבר, הוא לא שיער שבשעות הבאות יהפוך הסיפור שלו לסנסציה ברשת. מדוע? קראו בפנים

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

כשוויליאם ג'אזווינסקי (באנגלית: William Jazwinski) - קצין לשעבר בצבא ארה"ב, ששירת בעיראק כמפעיל רכב כבד - נעצר על ידי שוטר בחודש שעבר, הוא לא שיער שבשעות הבאות יהפוך הסיפור שלו לסנסציה ברשת. 

הכל התחיל כאשר וויליאם נהג במכוניתו ואחד השוטרים ביקש ממנו לעצור בצד, ללא כל סיבה נראית לעין. "בוקר אור אדוני השוטר. האם נסעתי במהירות?", שאל וויליאם בהבעה מופתעת. 

"לא", חייך השוטר מפה לאוזן. "נסעת מעולה, והכל בסדר".

"אם ככה, למה עצרת אותי בצד?", תמה וויליאם. 

השוטר נראה נבוך, ואז אמר: "אני יודע שזה נשמע מטופש, אבל ראיתי את הדגל של ארצנו בקדמת הרכב שלך והנחתי שאתה חייל לשעבר. רציתי להודות לך על השירות שלך. מי כמוני יודע איזו הקרבה עשית למען המדינה שלך", אמר השוטר. 

"בנקודה זו, עדיין לא הבנתי לקראת מה הוא חותר", כתב וויליאם בעמוד הפייסבוק שלו. "התחלנו לשוחח, והוא שאל אותי איפה שירתתי ובאיזו דרגה השתחררתי. הסברתי לו שאני קצין וששירתתי בעיראק, וראיתי שהפנים שלו מחליפות צבעים. 'גם הבן שלי נסע לעיראק, אבל הוא לא חזר הביתה', הוא אמר לי. הצטערתי מאוד לשמוע את זה. גם אני איבדתי חברים טובים בעיראק, ואני רק יכול לשער איך מרגיש אב ששלח את בנו למלחמה כשהוא בריא ושלם, וקיבל אותו בתוך ארון מתים".

ואז, השוטר לא יכול היה להתאפק. "הוא שאל אותי אם אכפת לי לצאת החוצה ולתת לו חיבוק, וכשעשיתי את זה הוא אמר שאני מאוד מזכיר לו את הבן שלו, ובגלל זה הוא עצר אותי בצד. 'חשבתי שאתה הוא', אמר לי. 'ואני עדיין לא מאמין שהוא לא כאן'. באותו רגע יצאתי מהרכב וחיבקתי אותו, ושנינו בכינו".

מרגע שפורסם הפוסט שלו בפייסבוק לצד תמונתו, זכה הסיפור בעשרות אלפי שיתופים, לייקים ותגובות נרגשות. 

תגיות:מעשים טוביםמרגש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה