חדשות בריאות

הפעילות מתרחבת: אירגון הצלה בסמוך לציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב

ארון ציוד עזרה ראשונה הותקן בסמוך לציונו של רבי לוי יצחק מברדיטשוב. מנהל המשלחת:"מוקד איחוד הצלה ערוך בכל ימות השנה, למתן מענה מהיר ומקצועי במקרי חירום גם באוקראינה"

  • ח' כסלו התשע"ח
(צילום: דוברות איחוד הצלה)(צילום: דוברות איחוד הצלה)
אא

פעילות ארגון הצלה מתרחבת גם בקהילות יהודיות ובקברי צדיקים בכל רחבי העולם: בכניסה למקווה החדש בסמוך לציונו של רבי לוי יצחק מברדיטשוב, הותקן ארון ובו ציוד עזרה ראשונה עבור המוני המתפללים במשך השנה בציונו הקדוש.

הטקס נערך בהשתתפות חברי משלחת איחוד הצלה, בראשות הסמנכ"ל לייזר היימן, ובו הסביר הרב יהושע וירצברגר את חשיבות הפעילות המורחבת של איחוד הצלה, במטרה להציל חיים.

סמנכ"ל איחוד הצלה, לייזר היימן, שהשתתף בטקס השקת ארון הציוד, מסר: "בהמשך לפעילות הבינלאומית של איחוד הצלה להצלת חיי אדם ברחבי העולם ובסמוך לציון רבי נחמן מברסלב בעיר אומן שבאוקראינה נעתרנו לסייע להצלת חיים גם בסמוך לציון רבי לוי יצחק מברדיטשוב זי"ע במטרה שיהיה ציוד רפואי זמין לכל מקרה חירום".

מנהל משלחת איחוד הצלה לאוקראינה, נתי אוסטרי, מסר: "מוקד איחוד הצלה ערוך בכל ימות השנה למתן מענה מהיר ומקצועי במקרי חירום גם באוקראינה, תוך שיתוף פעולה של מתנדבי איחוד הצלה באוקראינה עם מתנדבי רפואת חירום של איחוד הצלה, רופאים פרמדיקים וחובשים שמגיעים לביקור או תפילה בקברי הצדיקים באוקראינה, ויכולים לתרום מניסיונם המקצועי להגיש סיוע".

תגיות:רבי לוי יצחק מברדיטשבארגון הצלה

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה