מעניין

אשת הישיש נפטרה, ומה שהוא החליט לעשות לזכרה - ריגש את ילדי השכונה

לאחר שאשתו של שופט בדימוס ממינסוטה - נפטרה, הוא הגה רעיון נפלא ששימח את כל ילדי השכונה

לצפייה בתמונה

לחץ כאן
אא

66 שנה חי השופט בדימוס קית' דייוידסון בן ה-94 עם רעייתו אייבי, שנפטרה לפני חודשים ספורים מסרטן. "זה לא פשוט למצוא את עצמך אחרי כל כך הרבה שנים יחד, לבד לחלוטין", מספר דייוידסון, תושב מינסוטה שבארה"ב. "אתה פשוט לא יכול לדמיין איך זה. אתה בוכה הרבה, והבדידות היא קשה מנשוא".

הבריכה בחצר ביתו של דייוידסוןהבריכה בחצר ביתו של דייוידסון
י

אבל בניגוד להרבה אנשים במצבו, קית' סירב לתת לבדידות להכריע את השמחה הטבעית שהייתה בו תמיד. "ישבתי עם עצמי וחשבתי איך אני יכול להשתמש בכסף שנשאר לי בחסכונות, באופן כזה שיסב לי קצת יותר שמחה ותחושת יחד וגם יהיה לזכרה של אשתי".

ומה היה הפיתרון שמצא?

"נזכרתי בעובדה שבעיירה שלנו אין בריכה ציבורית לילדים, והחלטתי שזה מה שאני הולך לעשות בחצר הבית שלי. שכרתי את שירותיה של חברת בנייה קטנה, והתחלתי להכשיר את הקרקע לרעיון".

כשהעבודה הסתיימה, קית' שיגר מכתבים רשמיים לכל ילדי השכונה, והזמין אותם ליהנות מהבריכה החדשה - חינם אין כסף. "הבריכה של קית' היא הדבר הכי טוב שקרה לשכונה הזו מזה זמן רב", אומרים כעת התושבים הנרגשים. "סוף סוף גם לילדים שלנו יש מקום לשחות".

ומה באשר לקית' עצמו? "אני כבר לא יושב לבדי ומביט בקירות ובוכה הרבה. אני שמח כל כך מהרעיון שבכל יום מגיעה חבורה אחרת של ילדים, כדי לארח לי חברה. גם עכשיו, כשהבריכה כבר לא פעילה, ה'חברים' החדשים שלי עשו להם הרגל לבוא לבקר אותי ולשאול לשלומי. זה מחמם את לבי מאוד". קית' הוסיף ואמר כי אין מעשה טוב יותר מאשר לעסוק בנתינה, ואין זה משנה למי. "יש כל כך הרבה אנשים נזקקים בעולם, ולפעמים אפילו חיוך קטן יכול להשיב בנאדם לחיים".

תרגום מאנגלית: שירה כהן 

תגיות:בריכהילדיםמחווהקשיש

כתבות שאולי פספסת

הידברות שופס

מסע אל האמת - הרב זמיר כהן

60לרכישה

מוצרים נוספים

מגילת רות אופקי אבות - הרב זמיר כהן

המלך דוד - הרב אליהו עמר

סטרוס נירוסטה זכוכית

מעמד לבקבוק יין

אלי לומד על החגים - שבועות

ספר תורה אשכנזי לילדים

לכל המוצרים

*לחיפוש ביטוי מדויק יש להשתמש במירכאות. לדוגמא: "טהרת המשפחה", "הרב זמיר כהן" וכן הלאה